12.11.2017, 08:41

Lidl obhájil víťazstvo. Podľa ocenenia Hermes Komunikátor roka 2017 sa stal najlepšie komunikujúcou spoločnosťou

Súťaž prvýkrát ocenila aj komunikáciu automobilových značiek.

Lidl obhájil víťazstvo. Podľa ocenenia Hermes Komunikátor roka 2017 sa stal najlepšie komunikujúcou spoločnosťou
Zdroj: Hermes Komunikátor 2017

Hermes Komunikátor roka každoročne hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom na Slovensku. V tomto roku hodnotenie komunikácie vychádzalo z reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Prieskum prebiehal na vzorke minimálne 9 000 respondentov, za prvých deväť mesiacov kalendárneho roka.

Odovzdávali sa ocenenia za najlepšiu komunikáciu v kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a po prvýkrát aj v segmente Automobily. Najúspešnejšou značkou sa stal Lidl, ktorý obhájil víťazstvo nielen v kategórii Obchodné reťazce,  ale získal aj Cenu verejnosti v kategórii Obchodné reťazce, tiež ocenenie Cena agentúry 2017 v kategórii Krízová komunikácia a v kategórii Inovatívny marketingový prístup. Stal sa aj víťazom ocenenia Absolútna cena verejnosti.

Pozrite si kompletné výsledky:

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii BANKOVNÍCTVO

  1. Slovenská sporiteľňa, a.s.
  2. Všeobecná úverová banka, a.s.
  3. Prima Banka Slovensko, a.s.

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii POISŤOVNÍCTVO

  1. Allianz-Slovenská Poisťovňa, a.s.
  2. Kooperativa Poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
  3. Union Poisťovňa, a.s.

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE

  1. Orange Slovensko, a.s.
  2. O2 Slovakia, s.r.o.
  3. Slovak Telekom, a.s.

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE

  1. Lidl Slovenská Republika, v.o.s.
  2. COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo
  3. Kaufland Slovenská Republika, v.o.s

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii AUTOMOBILY

  1. ŠKODA Auto Slovensko, s.r.o.
  2. KIA Motors Slovakia s.r.o.
  3. OPEL Southeast Europe LLC

Hermes Komunikátor každý rok odovzdáva aj ocenenie verejnosti. Aj tento rok verejnosť hlasovala za inštitúciu v každej z hodnotených kategórií, s ktorou mala najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Hlasovanie prebiehalo od 15. septembra do 15. októbra 2017 na webe www.cenyhermes.sk. O víťazoch rozhodlo celkovo 40 348 hlasov

Cena verejnosti v kategórii BANKOVNÍCTVO

Slovenská sporiteľňa, a.s.

Cena verejnosti v kategórii POISŤOVNÍCTVO

Allianz-Slovenská Poisťovňa, a.s.

Cena verejnosti  v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE

O2 Slovakia, s.r.o.

Cena verejnosti v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE

LIDL Slovenská Republika, v.o.s.

Cena verejnosti v kategórii AUTOMOBILY

ŠKODA Auto Slovensko, s.r.o.

ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI

LIDL Slovenská Republika, v.o.s

Súčasťou ocenení Hermes Komunikátor sú aj ocenenia za konkrétne projekty:

Cena agentúry 2017 v kategórii Krízová komunikácia

LIDL Slovenská Republika, v.o.s:  za projekt Kauza testovania ovocia a zeleniny na dusičnany

Cena agentúry 2017 v kategórii Starostlivosť o klienta

Československá Obchodná Banka, a.s. za projekt: Digitálna inteligencia

Cena agentúry 2017 v kategórii Najlepší interiér predajného priestoru

Poštová Banka, a.s. za projekt: Rodinná pobočka Poštovej banky v Pezinku

Cena agentúry 2017 v kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií

Allianz-Slovenská Poisťovňa, a.s. za projekt: Prvý slovenský robot, ktorý Vás poistí na cestu

 

Cena agentúry 2017 v kategórii Inovatívny marketingový prístup

LIDL Slovenská Republika, v.o.s: za projekt:  Mobilná aplikácia My Lidl Shop

 

Cena agentúry 2017 v kategórii Interná komunikácia

Prvá Stavebná Sporiteľňa, a.s. za projekt:  Rodinný deň v PSS

Na fotografii sú zástupcovia spoločnosti Lidl, ktorá v tomto ročníku Hermes Komunikátor 2017 získala najviac ocenení. Zľava: Branislav Brzula, šéf marketingu Lidl a Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.