Novú kampaň zľavového portálu, ktorej posolstvo znie „Nehľadaj inšpirácie tam, kde nie sú približuje Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk: „Primárne ľudia nevyhľadávajú Zľavomat pre úsporu peňazí, ale najmä pre inšpiráciu – ako si užiť voľný čas, aké darčeky kúpiť blízkym a najmä - kam ísť na dlhšiu či kratšiu dovolenku. Nový trend potvrdil aj veľký spotrebiteľský prieskum TNS Aisa z marca tohto roka. V tomto duchu sú vytvorené aj televízne spoty.“ Podľa jeho slov TV spoty reflektujú práve to, ako sa zmenilo vnímanie Zľavomatu v očiach zákazníkov.
Prvý spot bude uverejnený v televízii Markíza 13. júna 2016. Ide o prvú televíznu kampaň Zľavomatu v televízií.
Vizitka kampane:
Timing kampane: 13.6.2016 do 10.7.2016
Reklamná agentúra: Adbee
Posolstva kampane: Nehľadajte inšpirácie tam, kde nie sú
Medialne nasadenie: Markíza Group
https://youtu.be/sRS5BcpkQ7U
https://youtu.be/P1PKzdqgvUw
https://youtu.be/kdOS0qHMmMc
https://youtu.be/9-zgttLZHfY
Zdroj: rm