06.06.2016, 21:07

Zapni porno. Hovorí sa v reklame na Semtex

Energetický nápoj vystríha pred všetkým, čo by nás mohlo odradiť od výkonu.

Zapni porno. Hovorí sa v reklame na Semtex

Semtex, prvý český energetický nápoj, na svojom Facebooku predstavil svoj najnovší spot. V ňom vidíte mladého muža - boxera, ktorý trénuje v obývačke búchaním do vreca. V momente, keď sa blíži k prekonaniu svojho posledného výkonu, vyruší ho podvedomí hlas, ktorý hovorí: Kašli na to, zapni porno. 

Mladý muž sa nechá zlákať a od vreca sa vzdiaľuje smerom k obrazovke počítača, kde naňho už čaká polonahá žena. Do toho mu hrá orchester, ktorý ho rovnako ako hlas na začiatku povzbudzuje, aby prestal trénovať a zapol si konečne porno. No a takto to dopadlo... 

Diváci v televízii ale uvidia iba ľahšiu verziu spotu. TV spot aj online video vychádzajú z rovnakej idey, avšak sú upravené tak, aby boli pre daný kanál čo najvhodnejšie. Za nápadom stojí agentúr Zaraguza. 

Spot je súčasťou kampane, ktorou chce výrobca energetických nápojov povedať, že je veľa vecí, ktoré nás môžu rozptýliť. Napríklad aj to, že máme neprekonateľnú chuť dať si status na Facebook. 

“Každému z nás sa v živote stáva, že ho pri práci, štúdiu, či tréningu, niečo vyruší. Semtex chcel proti tomu bojovať, a tak sme navrhli bláznivý spot, v ktorom vnútorný hlas nahovárajúci hrdinu na nič nerobenie stelesňuje zbor na čele s dirigentom,” vysvetľuje copywriter Zaraguzy Jaroslav Vígh. Zboristov umlčí až otvorenie plechovky Semtex GRANÁT, ktoré vyvolá sériu vizuálne pôsobivých, farebných výbuchov.

Kampaň s názvom Odpáľ to naplno komunikuje limitovanú edíciu energetického nápoja Semtex GRANÁT a objaví sa v televízii, online aj v outdoore. Súčasťou kampane sú aj billboardy či citylighty. Tie komunikujú hlavné posolstvo a zároveň zobrazujú boxera zo spotov po zásahu tlakovou vlnou, ktorú vyvolalo otvorenie výbušného Semtexu GRANÁT. 

Kampaň Odpáľ to naplno beží od júna na Slovensku i v Čechách, a bude trvať jeden mesiac.

Vizitka kampane:

Agentúra: Zaraguza

Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút

Art Director: Igor Majkút

Strategy Director: Juraj Pobjecký

Copywriter: Jaroslav Vígh

Social media: Martin Rajec

Account Manager: Marián Záhorec, Miroslav Nádobrý

Produkcia: Fantomas Production

Réžia: Tomáš Zavarský

Semtex je český energetický nápoj, ktorý minulý rok redizajnoval obal svojich produktov. Teraz predstavuje novú príchuť granátového jablka. 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.