StoryEditor

McDonald´s sa ospravedlňuje zákaznikom. V novej kampani

09.08.2016, 15:21
Autor:
rmrm
Cez ospravedlnenie komunikuje, na českom a slovenskom trhu novinku, prémiový burger ClubHouse.

McDonald´s ČR/SR uviedol koncom júla do svoje siete reštaurácii novinku - prémiový burger ClubHouse. Uvedenie tejto novinky v rámci letnej kampane sprevádza headline „Ospravedlňujeme sa všetkým, ktorí si chceli dať šalát.“

Na otázku Stratégií, prečo McDonald´s zvolil práve koncept ospravedlnenia, keďže šalát je verejnosťou určite vnímaný ako zdravší, reaguje Zuzana Svobodová, riaditeľka PR a komunikácie McDonald´s ČR/SR: „Prostredníctvom takto stavaného headlinu sa chceme vtipným spôsobom prihovoriť tým zákazníkom, ktorí počas leta prišli skôr na ľahší pokrm, no nemohli našej novinke odolať. A samozrejme, našim cieľom bolo zaujať spotrebiteľov.“ Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry DDB Praha.

Kampaň bude v éteri do konca augusta a je realizovaná prostredníctvom POS materiálov, na sociálnych sieťach a outdoorových plochách.

DDB Praha

McDonald´s

01 - Modified: 2023-09-25 13:15:58 - Feat.: - Title: Tereza Trepáčová sa stala riaditeľkou ľudských zdrojov pre McDonald‘s 02 - Modified: 2022-02-04 11:29:17 - Feat.: - Title: McDonald's láka na vylepšené receptúry burgerov 03 - Modified: 2021-06-23 07:53:58 - Feat.: - Title: Nová kampaň McDonald's cieli na milovníkov kávy McCafé 04 - Modified: 2021-02-18 10:05:39 - Feat.: - Title: McDonald's globálne redizajnuje obaly produktov 05 - Modified: 2020-11-20 10:32:34 - Feat.: - Title: Vianoce v reklame: Netradičný Burberry a najemotívnejší LEGO spot
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 11:42