Marek Mikle začal od augusta pracovať pre Slovak Telekom. Na starosti dostal riadiť značky v krajinách, kde skupina Deutsche Telekom pôsobí, predovšetkým však na projekte, ktorý má zblížiť značky s biznisom.
Mikle z pozície senior expert stratégie značky bude súčasťou medzinárodnej divízie. Pre Stratégie povedal: „Rozhodol som sa pre Telekom, lebo je to prémiová značka a v mnohých parametroch jednoznačne najlepšia značka na trhu. Telekom dlhodobo vnímam ako dôveryhodného inovátora, ktorý sa neustále zlepšuje a vytvára užitočné inovácie pre praktický život ľudí a podnikania na Slovensku. Celkovo telco biznis vnímam ako segment, kde najúspešnejší hráči preukázateľne zvyšujú zákaznícku spokojnosť, dôsledne počúvajú svojich klientov a na základe toho sa tento trh vyvíja násobne rýchlejšie ako značky vo finančníctve.“
Marek Mikle má za sebou 9 rokov riadenia značiek na slovenskom bankovom trhu. Výraznejšie ho poznať z kampaní VUB banky, kde bol riaditeľom marketingu a kde doniesol známy koncept Lepičov. Neskôr prešiel do Poštovej banky, v ktorej zmenil "mestský" koncept reklám na dedinský.