Slovenská asociácia združujúca BTL live a event marketingové aktivity vznikla v lete 2011. Odvtedy sa na poste jej predsedu vystriedali piati predstavitelia, a to Michal Svarinský, Lukáš Jesenský, Štefan Kozák, Andrea Skočeková a aktuálnym je Milan Kováčik. Po piatich rokoch sa na ostatnom valnom zhromaždení členovia jednohlasne zhodli na tom, že predsednícke obdobie sa z roka predĺži na dva roky.
“Každý z mojich predchodcov - a aktuálne aj ja osobne - vnímal, že rok je síce pre predsedu náročné, ale zároveň krátke obdobie,” povedal Milan Kováčik, “Náročné preto, že akékoľvek aktivity v prospech asociácie realizuje na úkor vlastného času. Do istej miery práve aj s tým súvisí spomínaná krátkosť, pretože za rok síce každý z nás stihol z môjho pohľadu dosť, ale každý mal ešte plány a ambície, na dotiahnutie ktorých už čas neostal.”
Práve pre zachovanie kontinuity a vytvorenie lepších podmienok pre chod asociácie sa členovia na valnom zhromaždení jednohlasne dohodli, že predsednícke kreslo bude meniť svojho majiteľa každé dva roky. Najbližšie hlasovanie o predsedovi sa uskutoční už v septembri, kedy by sme mali spoznať prvú hlavu asociácie, ktorá bude pôsobiť v predĺženom, dvojročnom funkčnom období.