StoryEditor

Takto to vyzeralo v značkových stanoch na Grape

18.08.2016, 10:42
Autor:
ebeb
Prečo značky chcú byť partnermi letných festivalov a čo im to dáva.

Minulotýždňový piešťanských festival Grape okrem návštevníkov hostí aj značky. Vybraným z nich sme položili zopár otázok

VUB banka sa stala partnerom festivalu Grape po prvýkrát. Dôvodov bolo viacero, chceli cieliť na ľudí osobnejšou formou a priznávajú, že podobné eventy sú pre nich príležitosť vytvárať autentický kontent. "Ten je pre nás dôležitý v ďalšej komunikácii," hovorí Lukáš Kyzúr, manažér elektronických médií vo VUB banke. 

VUB banka pripravila chillout zónu s bezkontaktým LED barom, virtuálnu realitu, wipe-out nafukovaciu atrakciu a tiež 15m vysokú hliadkovú plošinu, ktorú si mohli vyskúšať tí,  ktorí vytvorili najlepšie selfie fotky. 

VUB banka hľadá pri partnerstvách festivalov pridanú hodnotu, inak tomu nebolo ani v prípade Grape. "Partnerstvá, kde sme len jednou z mnohých značiek na billboarde, pre nás veľký zmysel nedávajú. Hľadáme eventy, ale aj aktivity, kde je priestor na väčšiu emóciu a zážitok," odkrýva Lukáš Kyzúr.

Banka si dala za cieľ zapojiť ľudí, výsledkom bolo napríklad 1 400 fotografí s #vubzazitky, ktorý označoval všetky aktivity banky na festivale. Fotografie následne rozmiestnili po festivale. Ak ste ich spravili tri, dostali ste tričko. Pekný nápad. 

VUB banka

VUB banka

VUB banka

VUB banka

Iným príkladom partnera festivalu Grape je Kofola. Tú ste mohli na piešťanskom letisku stretnúť už piatykrát. Zástupcovia Kofoly preferujú veľkosť, cieľovú skupinu a atmosféru, ktorú festival prináša. V prípade Kofoly ide o vizibilitu a distribúciu produktov, hovoria zástupcovia spoločnosti. 

Kofola, ktorá má v portfóliu viaceré značky, sa na festivale, ako inak, rozhodla promovať samotný nápoj Kofola a to pomocou Cirku Kofola, čo pripomína cirkus tentokrát s akrobatickým vystúpením La Putyka. Kofolu sme mohli ochutnať z ľadového krígľa a stretnúť ste tiež mohli ľudí s cirkusovým maľovaním na tele. To bolo tiež od Kofoly.  

Okrem toho mala Kofola pripravenú propagáciu aj nealkoholického nápoja z muštu známu Vineu. V tomto prípade nadviazala značka na svoju rozbehnutú aktivitu, v ktorej si dala za cieľ zachrániť slovenské vinice. V chill out zóne na festivale sa konali súťaže z prostredia viníc. A stretnúť ste tiež mohli vinohradníkov a spýtať sa ich na tajomstvo vína. 

Kofola

Kofola

Kofola

Kofola

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 02:06