StoryEditor

Fanúšikovia cícerovej nátierky vyberali nový dizajn. Návrhy vytvorili slovenskí umelci

21.09.2016, 11:48
Autor:
rmrm
Príbeh rodinnej značky Lunter je zobrazený na sklade sóje. O víťaznom návrhu hlasovalo viac ako 1 500 fanúšikov na Facebooku.

Značka Lunter, pôvodne Alfa Bio, na facebooku ponúkla štyri práce profesionálnych umelcov, ktorý vizuálne stvárnili príbeh značky. Samotní fanúšikovia si vybrali jeden, ktorý dostal podobu nadrozmerného umeleckého diela. Médiom sa stalo nové silo, v ktorom sa skladuje základné surovina pre výrobu – sója.

„Pri rozhodovaní o nových výrobkoch a príchutiach sa častokrát radíme s našimi fanúšikmi. Tak sme si povedali, že to urobíme aj pri výbere dizajnu, ktoré bude na našom sile,“ hovorí Jakub Lunter, jeden zo synov zakladateľa firmy. Matúš Kvas, Online Specialist komunikačnej agentúry Seesame, ktorá zastrešuje komunikáciu značky Lunter dodáva: „Značky investujú do vývoja a marketingu veľké peniaze. Občas ale stačí, keď iba vypočujú svojich vlastných zákazníkov alebo im dajú príležitosť sa prejaviť. Najmä, ak sú medzi nimi aj umelci, dizajnéri, blogeri a iní talentovaní ľudia, ktorí veľakrát nemajú problém prepožičať svoj talent na zmysluplné projekty, ktoré sa nerobia pre zisk, ale pre komunitu.“ 

Víťazná kresba Michala „Hazi“ Haziora patrí vďaka svojej veľkosti 30 krát 10 metrov. Vizualizuje príbeh značky od jej vzniku až po súčasnosť a na jednom mieste prezentuje aj hodnoty rodinnej firmy, ktoré prepájajú jej zakladateľov, produkty a zákazníkov. „Zapojil som sa, lebo je mi blízka filozofia značky Lunter. Snažil som sa zachytiť jej príbeh úplne od začiatku. Kde to všetko vzniklo, proces výroby, až po finálny produkt, ktorý sa vozí do obchodov,“ vysvetľuje Michal „Hazi“ Hazior.

Značka Alfa Bio sa k rodinnému menu Lunter vrátila po 25 rokoch.

Lunter

​Ďalšie tri súťažné návrhy dizajnérov: Facebook

Facebook

Facebook

01 - Modified: 2021-11-22 07:49:22 - Feat.: - Title: LUNTER Tofu nátierky majú novú kampaň 02 - Modified: 2021-06-18 06:48:14 - Feat.: - Title: Lunter má novú kampaň z dielne MAYER/McCANN-ERICKSON 03 - Modified: 2021-01-25 08:10:07 - Feat.: - Title: Rýchlovarná panvica so Šokom. Ide o novú kampaň Luntera 04 - Modified: 2020-11-05 10:31:08 - Feat.: - Title: Lunter rozširuje ponuku o hotové jedlá 05 - Modified: 2017-03-07 16:19:07 - Feat.: - Title: Známa Cícerová nátierka dostane nový obal. O novú stratégiu sa postará Wiktor Leo Burnett
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 20:24