Orbit
StoryEditor

Leoš Mareš v kampani Orbit prijíma výzvy. Všetko sa odohráva na Instagrame

20.10.2016, 15:20
Autor:
rmrm
Prijal úlohu speváka, modela v kurze kresby aktu i kominára.

Značka Orbit predstavila sériu krátkych videí, ktorých hlavným protagonistom je Leoš Mareš. Ten ich najprv zverejnil na svojom profile Instagram a sám sa zapájal do kreatívneho procesu a samotného návrhu situácií, ktoré sú pre neho výzvou.

Koncept kampane navyše umožnil, aby Marešovi sledovatelia na Instagrame dvakrát po sebe rozhodli, ktoré z ponúknutých výziev ho chcú vidieť prijať. Úvodné video, ponúkajúce prvý rozstrel, dosiahlo zatiaľ viac než 37 000 vzhliadnutí, do hlasovania sa zapojilo 1285 sledovateľov a Mareša jednoznačne poslali do baletnej školy (70 %). Tento príbeh, do uvedenia ďalšieho, zaznamenal vyše 43 500 vzhliadnutí a na základe väčšiny udelených hlasov séria vyústila do kurzu kresby aktu, kde sa stal Leoš Mareš modelom.

„Leoš Mareš je v rámci štyroch príbehov postavený mimo svojej komfortnej zóny, čelí neštandardným výzvam a napriek všetkému ich úspešne a s nadhľadom rieši. Potvrdzuje tak filozofiu zaznievajúcu v úvodnom videu, podľa ktorej sa sám riadi, a to, že sebavedomie ruka v ruke s úsmevom sú receptom na skvelý prvý dojem aj v tej najneobvyklejšej situácii a ceste k úspechu. Dokazuje to v úlohe speváka na Karlovom moste, modela v kurze kresby aktu, tanečníka baletu i kominára,“ približuje brand manažérka značky Orbit pre strednú Európu, Erika Havrillová.

Samotná žuvačky bez cukru Orbit vo videách reprezentujú jednoduchý a praktický prostriedok, ktorý podporí nevyhnutný zdravý a krásny úsmev ako jeden z kľúčových faktorov na prekonanie akejkoľvek výzvy a úspešného riešenia akejkoľvek situácie.

Všetky príbehy boli nakoniec dostupné na webe klubu Orbit a video obsah bude ďalej uplatnený aj na oficiálnych profiloch značky Orbit a na sociálnych sieťach. O kreatívny koncept aj následnú digitálnu kampaň sa postarali agentúry AMI Communications a AMI Digital.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 12:52