StoryEditor

"Vycucni, vysaj, vylíž." Vyzýva nová česká značka alkoholu pre mladých Troublemaker

24.10.2016, 15:17
Autor:
rmrm
Do provokatívneho dizajnu fľaše je zakomponovaný aj chronicky známy kosoštvorec evokujúci ženské prirodzenie.

Troublemaker chce osloviť hlavne mladších konzumentov vo veku 18 – 25 rokov, s duchom rebela, ktorí hľadajú nové zážitky. Ako informovala spoločnosť Czechoslovak Spirit, sú to tí, ktorí na párty vytvárajú „divnosituácie“, ku ktorým patrí aj spojenie s vyhranenou značkou alkoholu. Značka mladým ľuďom prispôsobila jazyk komunikácie aj provokatívny dizajn samotnej fľaše.

„Príbeh brandu Troublemaker sa viaže na divoké párty na horách, klubové akcie a pijatiky v baroch. Teda na prostredie, kde sa vždy nájde osoba, ktorá na seba strhne pozornosť. Aktivuje dianie v prostredí, nedá sa ju prepočuť ani prehliadnuť. Chrlí nápady a má blízko k recesii. A strháva ostatných. Je ľahko na hrane a ťažko nad vecou,“ približuje Tomáš Novák, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti Czechoslovak Spirit, ktorá túto značku prináša do českých barov a obchodných reťazcov.

Veľa z toho, čo je možné v českom ale aj slovenskom kultúrnom prostredí označiť za kontroverzné, sa vtelilo do dizajnu nového produktu. Stojí za ním architekt a ideamaker Jan Skoupý zo štúdia Refuel. Pohral sa s chronicky známym motívom kosoštvorca, expresívnymi farbami, provokatívnymi textami plnými zmyselnosti a dvojzmyslov na celom dekore fľaše.

„Novinka prináša presne to, čo mladá generácia konzumentov od alkoholu očakáva - odlišnú story, ktorá je viditeľná na prvý pohľad. Od začiatku sme totiž vedeli, že chceme značku, ktorá tvorí trend. Nepracujeme len so samotným pitím, ale presahujeme aj do módy, voľného času a hudby. Obraciame sa k novej generácii konzumentov, ktorú sme nazvali Generácia T. A tá chce novú identitu, nový štýl," vysvetľuje Tomáš Novák.

Značka pracuje so sloganom: No Trouble, No Fun. Jej ambasádormi sa stali archetypy vyhrotených momentov, ktoré sľubujú pravú zábavu: Tapeta, Tattoo a Tomahawk. Tí si už od leta budovali komunitu na sociálnych sieťach a na facebooku majú dnes viac ako 3600 fanúšikov. A to bez toho, aby do launchu nového alkoholu (17. 10. 2016) ochutnali čo i len jedinú kvapku.

Tapeta

Czechoslovak Spirit Priťahujem pozornosť ako svetlo baru v temnej ulici. Rozpaľujem chlapov, žhavím dievčatá. Lepia sa na mňa rovnako ako problémy. Som direktorka zábavy a domina vkusu. Kňažka neresti.

Tomahawk

Czechoslovak Spirit Ženské vzdychy prehĺtam denne. Magnetizujem pohľadom a zaručene rozštiepim každú partiu aj páriky. Nie som zvyknutý prehrávať. Rozlejem si to aj u teba.

Tattoo

Czechoslovak Spirit Život nie je horký. Dusí a zožiera. Ja ti ukazujem cestu, sám som ju vysekal. Mám čo povedať, a neberiem si servítky pred ústa. Mapu poznania nájdeš na mojom tele. Seď a neskáč mi do reči.

Ako informoval výrobca, uvedeniu nového 35-percentného alkoholu s príchuťou hrušky predchádzali mesiace príprav, prieskumov a testovania. Výrobca sa spojil s agentúrou New Wave, ktorá má skúsenosti s úspešnými kreatívnymi konceptami a eventami v segmente FMCG. Invazívnu digitálnu kampaň zastrešil tím Community. Nad uvedením Troublemaker-u na slovenský trh zatiaľ spoločnosť neuvažuje.

O informácie k vzniku nápadu, nadizajnovaniu produktu a komunikácii novej značky budeme správu aktualizovať hneď po doplnení spoločnosťou Czechoslovak Spirit.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 04:35