02.11.2016, 14:20

Viete, čo je Krása nevídaná!? Claim rebrandingovej kampane značky Harmony

Kampaň pre český a slovenský trh pochádza z dielne MADE BY VACULIK. Pozrite si ako prví novú značku Harmony postavenú na dizajne.

Viete, čo je Krása nevídaná!? Claim rebrandingovej kampane značky Harmony
Zdroj: SHP Group

História značky Harmony siaha do roku 1999 odkedy je jej symbolom labuť. Ako pre Stratégie povedala Lenka Štefčeková, Senior Brand Manager SHP Group, značka Harmony prešla počas roka 2016 významnými strategickými zmenami vrátane rebrandingu a komplexného redizajnu upraveného produktového portfólia.

Komunikáciu rebrandovanej značky zastrešila agentúra MADE BY VACULIK. Jej komunikačný koncept Krása nevídaná! je postavený na myšlienke, že Harmony produkty sa vďaka kráse svojich obalov stávajú dizajnovými doplnkami, ktoré dokonalo harmonizujú s interiérom domácnosti a sú imidžovými doplnkami domácnosti či osobnosti spotrebiteľa. „Komunikačný koncept vďaka headlinu získava nadčasovosť, značke dodáva charizmatickosť a emóciu. Cieľom kampane je odkomunikovať nový positioning a imidž značky, ktorý dokonalo harmonizuje s headlinom kampane,“ dodáva Lenka Štefčeková.

„V kampani zobrazujeme dokonalú harmóniu Harmony tak, že produkty akoby priam splývali so svojím prirodzeným prostredím, dokonale sa tam hodia a ladia s okolím. Aj preto sme ako slogan použili spojenie „Krása nevídaná“ – ide totiž o dvojzmysel,“ spresňuje uchopenie kampane Eva Kániková, account manager agenúry MADE by VACULIK a dodáva: „Na jednej strane komunikujeme prirodzenú harmóniu produktov Harmony, na druhej strane ich predstavujeme ako niečo výnimočné. Papierové vreckovky nie sú len obyčajnými papierovými vreckovkami, WC papier nie je len obyčajným WC papierom, kozmetické utierky nie sú len obyčajnými kozmetickými utierkami – vždy sú to dokonalé dizajnové doplnky krásne harmonizujúce so svojím prostredím, do ktorého sa prirodzene hodia.“

Rebrand portfólia Harmony trval viac ako rok

V rámci produktového portfólia Harmony zahŕňa toaletné papiere, kuchynské utierky, vreckovky, kozmetické utierky a obrúsky. V tomto roku prináša viaceré novinky.

Aktuálnou novinkouparfumované papierové vreckovky pre ženy Ladies´ Light Perfumed a pre mužov Gentlemen´s Light Perfumed. „Jemné parfumácie na vreckovky boli vyvinuté špecificky pre ženy a mužov tak, aby symoblizovali ženskú decentnosť a mužskú eleganciu. Dizajny balíčkov sú inšpirované najnovšími módnymi trendami s dôrazom na eleganciu a nadčasovosť. Vreckovky sa tak stávajú ideálnym imidžovým doplnkom do kabelky či saka,“ vysvetľuje Lenka štefčeková.

Zdroj: SHP Group

Zdroj: SHP Group

Ďaľšou novinkou sú kozmetické utierky Harmony 3D box. Pridanou hodnotou produktu je, podľa Lenky Štefčekovej, možnosť vloženia fotografie a personalizovania si škatuľky. Všetky obaly kozmetických utierok s detskými motívmi ponúkajú možnosť domaľovať si škatuľku.

Zdroj: SHP Group

Zmeny týkajúce sa značky Harmony realizovala na základe prieskumov spotrebiteľských preferencií, analýz segmentu papierovej hygieny a konkurencie. „Našim cieľom je vytvoriť neodolateľnú značku s jedinečným positioningom v segmente papierovej hygieny a symbol labute prepojiť viac s novými hodnotami značky – čistota, elegancia, krása. Harmony chce spotrebiteľovi ponúknuť nielen funkčné, ale najmä inovatívne produkty s pridanou hodnotou a lepšou dostupnosťou. Značka chce začať aktívne komunikovať so spotrebiteľom a vytvárať si s ním bližší vzťah,“ uviedla Lenka Štefčeková

„Obalová koncepcia je charakteristická jemnými pastelovými teplými farbami, uprednostňuje mäkké tvary, moderný a elegantný štýl. Jedinečnosť obalovej koncepcie je zdôraznená použitím matnej fólie a matných lakov, ktoré Harmony používa pre obaly svojich produktov ako jediná značka v segmente papierovej hygieny na slovenskom a českom trhu. Na obale produktov sú jasne definované parametre produktov, či funkčné benefity,“  hovorí Lenka Štefčeková.

Harmony bude komunikované ako slovenskom tak i českom trhu v printových médiách a na Facebooku. Kampaň potrvá do konca decembra 2016 a bude podporená cez instore promo.

Zdroj: SHP Group

Zdroj: SHP Group

Zdroj: SHP Group

Vizitka kampane Krása nevídaná!:

Agentúra: MADE BY VACULIK

Creative director: Peter Ižo 

Copywriter: Petra Števonková

Art director: Michal Salva

Account director: Marcela Paráková 

Account manager: Eva Kániková  

Strategic planner: Adam Horecký  

Vizitka redizajnu Harmony - obalovej koncepcie:

Agentúra: PERGAMEN

Kreatívny riaditeľ: Juraj Demovič

Art director: Juraj Demovič, Lívia Lörinczová, Juraj Vontorčík

Account director: Júlia Č. Oravcová

 

Pôvodné produktové portfólio Harmony pred rebrandingom

Zdroj: SHP Group

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.