StoryEditor

Ikea premenovala svoje produkty. Inšpirovala sa vyhľadávaním na Googli

09.12.2016, 07:58
Autor:
hrnhrn
V novej reklamnej kampani prináša tipy na riešenie problémov, ktoré trápia ľudí.

V novej reklamnej kampani Ikea premenovala svoje produkty. Nové názvy výrobkov prinášajú riešenia na problémy, ktoré ľudia najviac vyhľadávajú v Googli. Informáciu priniesol portál adweek.com.

Švédska agentúra Åkestam Holst preskúmala rodinný život po všetkých stránkach - od dlhodobých vzťahov cez problémy medzi rodičmi a deťmi až po rozchody. Výsledkom je nová kampaň Ikea Retail Therapy, ktorá prichádza s posolstvom, že akékoľvek problémy máte, Ikea vám ponúka riešenie alebo aspoň vykúzli úsmev na tvári.

​Zatiaľ čo doteraz boli reklamy Ikey príbehové, v najnovšej reklame dojímavý príbeh chýba. Nezaznejú v nej ani žiadne slová. Kampaň používa len otázky o životných a vzťahových problémoch, ktoré ľudia bežne vyhľadávajú na Googli a ponúka riešenie - výrobok Ikea, ktorý pomôže starosti zvládnuť.

ikearetailtherapy.com

​​Riešenia niektorých problémov, ako napríklad "moja dcéra je vonku celú noc" alebo "môj partner mi vadí", "rodina ma nerešpektuje" či "príťažlivosť je preč", sú celkom vtipné.

01 - Modified: 2019-08-28 12:14:34 - Feat.: - Title: Skoncujte s bezcieľnym ponocovaním, vyzýva IKEA v novej kampani 02 - Modified: 2017-03-17 13:12:49 - Feat.: - Title: Zatvorené obchody cez sviatky. Čo si o tom myslí Lidl, Tesco či Ikea? 03 - Modified: 2017-02-16 19:13:06 - Feat.: - Title: Ikea v Izraeli vydala katalóg. Je úplne bez žien a dievčat 04 - Modified: 2016-12-29 08:37:37 - Feat.: - Title: Ikea chce stále viac lokálnych kampaní. Vybrala si ďalšiu slovenskú agentúru 05 - Modified: 2016-12-09 09:40:03 - Feat.: - Title: Ikea postavila nadrozmerné bubliny. Hovorí im oázy pokoja
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. apríl 2024 06:11