Roman Holienčík odchádza z pozície marketingového riaditeľa spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Plánuje zotrvať v oblasti marketingu a komunikácie. "Po krátkom oddychu sa budem podieľať na príprave významného medzinárodného projektu, pre marketingovú spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou," prezradil pre Stratégie. Pre značku ŠKODA pracoval viac ako 12 rokov.
"Značka ŠKODA dosiahla v roku 2016 v hlavných marketingových ukazovateľoch (známosť značky, image) najvyššie hodnoty vo svojej histórii na Slovensku. Rád by som poďakoval členom tímu ŠKODA ako aj obchodným partnerom, ktorí pomohli značke ŠKODA k tomuto úspechu a poprial všetkým krásne a hlavne pokojné vianočné sviatky," uzatvoril svoj odchod Roman Holienčík.
Do vedenia marketingu značky ŠKODA sa dostáva Jan Steyrer, ktorý mal doteraz na starosti rozvoj dílerskej siete vo výrobnom závode v Mladej Boleslavi. Na pozíciu marketingového riaditeľa nastupuje od januára 2017.
Takmer celá profesionálna dráha Ing. Jana Steyrera sa viaže k práci pre českú automobilku. Pre spoločnosť ŠKODA AUTO pracuje od roku 2005, kam nastúpil po ukončení Ekonomickej univerzity v Prahe. Počas viac ako 12-tich rokoch prešiel viacerými pozíciami a získal dokonalý prehľad a skúsenosti, ktoré ho predurčujú viesť marketingové aktivity značky na tej najvyššej úrovni.
Skúsenosti s prácou na medzinárodnom trhu získal počas ročného pôsobenia v Rusku (2008 – 2009), kde mal na starosti rozvoj dílerskej siete medzinárodnej divízie spoločnosti ŠKODA AUTO. S rastúcim významom dílerskej siete dostal v rokoch 2011 – 2014 ako odborník kompetenciu viesť novovzniknuté oddelenie na pozícii vedúceho distribučnej stratégie. V ostatných rokoch v Mladej Boleslavi získal bohaté skúsenosti v oblasti stratégie riadenia a corporate identity spoločnosti ŠKODA AUTO. Od roku 2014 zodpovedal za celosvetovú sieť predajcov a aplikovanie firemnej stratégie v pozícii riaditeľa pre strategické riadenie a corporate identity. V auguste 2015 sa stal šéfom rozvoja dílerskej siete v centrále v Mladej Boleslavi.