StoryEditor

Najlepšiu internú komunikáciu má Slovenská sporiteľňa a Slovnaft

12.12.2016, 15:34
Autor:
rmrm
Obe spoločnosti bodovali vo finále celoeurópskej súťaže najlepších projektov internej komunikácie FEIEA Grand Prix 2016.

V celoeurópskej súťaži najlepších projektov internej komunikácie získala Slovenská sporiteľňa bronz v kategórii Najlepšie interné podujatia a to s eventom Sporka deň.

kategórií najlepší magazín získal tiež bronz Podnikový časopis Panoráma od spoločnosti Slovnaft.

Sporka deň je zamestnanecký event pre približne 3 500 zamestnancov s rodinami z celého Slovenska. Má niekoľkoročnú tradíciu a, podľa organizátorov,  dosahuje festivalovú atmosféru. „Som hrdý, že sa nám podarilo uspieť v tvrdej konkurencii. Porotu sme zaujali  mixom kvalitných ingrediencií.  Boli to kreatívne upútavky; populárni účinkujúci; prepojenie na nadačné, sponzorské a marketingové aktivity so zapojením zamestnancov s rodinami, a v neposlednom rade aj vynikajúce ohlasy na podujatie,“ povedal na margo úspechu Štefan Frimmer, riaditeľ odboru komunikácie a sponzoringu Slovenskej sporiteľne.

SLSP

Promea Communication

​Sporka deň má už svoju tradíciu. Na súčasnej podobe podujatia sa od začiatku podieľal aj tvorivý a realizačný tím eventovej agentúry Promea Communication. „Sme vďační za možnosť spolupodieľať sa na tomto významnom úspechu Slovenskej sporiteľne,“ dodáva Nataša Barošová, majiteľka agentúry Promea Communication.

Promea Communication

Na domácej súťaži AICO Grand Prix 2016 získala Slovenská sporiteľňa za projekt Sportka deň 2015 druhé miesto v kategórií Osobná komunikácia/podujatia.

Interný časopis Skupiny Slovnaft je jedným z kľúčových informačných kanálov spoločnosti smerom k zamestnancom. V tlačenej podobe vychádza nepretržite už takmer 70 rokov. V roku 2015 prešiel výraznou vizuálnou aj obsahovou zmenou, ktorej cieľom bolo vytvoriť časopis pre ľudí a o ľuďoch, ktorí v Slovnafte pracujú.

„Som hrdý na prácu nášho tímu o to viac, že Slovnaft Panoráma obstála v konkurencii 18 európskych interných magazínov,“ hovorí riaditeľ Podnikovej a marketingovej komunikácie Slovnaftu Anton Molnár.

Slovnaft

Slovnaft

​Panoráma prináša aktuálne informácie zo života Skupiny Slovnaft a materskej Skupiny MOL, informuje o dôležitých udalostiach, víziách či projektoch. Časopis vychádza desaťkrát do roka v náklade 3 250 ks. Z obsahového hľadiska sa kladie dôraz na ľudí; v časopise vznikli pravidelné rubriky, ktoré predstavujú zamestnancov, ich prácu alebo zaujímavý koníček. Pravidelné texty dopĺňajú aktuálne témy a manažérsky rozhovor, vrátane neformálneho predstavenia respondenta.

Na domácej súťaži AICO Grand Prix 2016 získal Slovnaft s podnikovým časopisom Panoráma prvé miesto v kategórii Offline.

Európske Grand Prix sa udeľuje v 14 kategóriách od tradičných, ako interný časopis alebo interné noviny, cez najlepšiu internú stratégiu, event až po najlepšiu digitálnu komunikáciu. Tento rok do európskej súťaže prihlásilo 75 spoločností z celej Európy spolu 138 projektov. Ocenených bolo 39 projektov z Belgicka, Nemecka, Talianska, Holandska, Portugalska, Slovenska, Českej republiky, Slovinska, Švajčiarska, Veľkej Británie, Portugalska, Španielska a Rakúska.

01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 16:19