StoryEditor

Rozpočty 2017: budú vyššie a poputujú hlavne do digitálu

03.01.2017, 13:38
Autor:
rmrm
Až 84 % marketérov plánuje v tomto roku viac investovať do reklamy na sociálnych sieťach.

Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie sa exkluzívne pýtali zadávateľov, aký bude ich rozpočet na marketingovú komunikáciu v roku 2017. 39 % z nich odpovedalo, že rozpočet plánujú zvýšiť, 41 % hovorí o budgete na rovnakej úrovni ako v roku 2016 a 17 % respondentov sa vyjadrilo, že rozpočet ich firmy sa medziročne zníži.

Najviac marketérov pracuje s rozpočtom nad pol milióna euro. Do 300 tis. eur spravuje rozpočet len 5 % respondentov.

Ako vyplýva z odpovedí marketérov, v roku 2017 plánuje až 84 % z nich viac investovať do reklamy na sociálnych sieťach.

TNS Slovakia, 2016

TNS Slovakia, 2016
TNS Slovakia, 2016

TNS Slovakia, 2016
TNS Slovakia, 2016

O prieskume:

Prieskum bol realizovaný na Paneli Marketérov Powered by TNS Slovakia. Ide o panel celkovo 200 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 11:25