StoryEditor

Aj my máme v reklame čierneho panáka. Reaguje Jägermeister na kauzu Lidla

05.01.2017, 17:12
Autor:
ebeb
Lidl podporil aj Pierre Baguette. Buďme tolerantní, hovorí.

K českej Alze sa pridáva aj Jägermeister a reaguje na aktuálnu kauzu Lidla. Reťazec umiestnil do letáku modela tmavej pleti, čo u českej populácie vyvolalo pohoršie. Ide o citlivú tému, ktorá ale nenechala chladnými ani ostatné značky. 

​Na túto situáciu ako prvá zareagovala česká Alza, ktorej reakciu si všimol portál markething.cz a ktorá začala ponúkať album Karla Černocha za symbolickú korunu.

K Alze sa pridal najnovšie aj český tím Jägermeistera, ktorý na Facebooku zverejnil vizuál, v ktorom hovoril, že aj oni majú v reklame čierneho panáka. O stanovisko sme požiadali aj zástupcov značky, správu budeme aktualizovať. 

Facebook

Výrobca balených bagiet Pierre Baguette tiež nenechal na seba dlho čakať a zastal sa Lidla. "Na farbe nezáleží. To dôležité je vnútri," oznámila značka na Facebooku a vyzýva pritom, aby sme boli tolerantní. 

​Naposledy sa spoločnosti zapojili do známej kauzy "Cícerky", v ktorej značku podporil napríklad operátor O2. Na stranu výrobcu cícerovej nátierky sa postavili aj ďalšie značky, napríklad aj známa bratislavská kaviareň Foxford. Pozrite si reakcie. 

01 - Modified: 2021-10-27 14:05:52 - Feat.: - Title: Lidl štartuje vlastný podcast 02 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 03 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli 04 - Modified: 2020-11-24 09:07:03 - Feat.: - Title: Lidl mení PR agentúru 05 - Modified: 2020-11-07 12:34:13 - Feat.: - Title: Kúpili ste biele, bude z toho červené. Lidl podporil budúcich vinárov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:29