K českej Alze sa pridáva aj Jägermeister a reaguje na aktuálnu kauzu Lidla. Reťazec umiestnil do letáku modela tmavej pleti, čo u českej populácie vyvolalo pohoršie. Ide o citlivú tému, ktorá ale nenechala chladnými ani ostatné značky.
Na túto situáciu ako prvá zareagovala česká Alza, ktorej reakciu si všimol portál markething.cz a ktorá začala ponúkať album Karla Černocha za symbolickú korunu.
K Alze sa pridal najnovšie aj český tím Jägermeistera, ktorý na Facebooku zverejnil vizuál, v ktorom hovoril, že aj oni majú v reklame čierneho panáka. O stanovisko sme požiadali aj zástupcov značky, správu budeme aktualizovať.
Výrobca balených bagiet Pierre Baguette tiež nenechal na seba dlho čakať a zastal sa Lidla. "Na farbe nezáleží. To dôležité je vnútri," oznámila značka na Facebooku a vyzýva pritom, aby sme boli tolerantní.
Naposledy sa spoločnosti zapojili do známej kauzy "Cícerky", v ktorej značku podporil napríklad operátor O2. Na stranu výrobcu cícerovej nátierky sa postavili aj ďalšie značky, napríklad aj známa bratislavská kaviareň Foxford. Pozrite si reakcie.