10.01.2017, 10:19

Poštová banka sa mení. V reklamách už hercov neuvidíme

Banka rebranduje. Pozrite si, ako zmenila koncept aj logo.

Poštová banka sa mení. V reklamách už hercov neuvidíme
Zdroj: youtube.com

Poštovú banku čakajú v roku 2017 zásadné zmeny. Tradičná slovenská banka plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov. Na to pripravili aj nový komunikačný koncept, zmenou prešlo aj samotné logo banky. Pozrite si nový koncept banky:

Banku si pamätáme z reklám, v ktorých hrali známi herci a prinášali vtipné situácie z dedinského prostredia. 

Po novom ​Poštová banka končí s komunikačným konceptom s hercami a dnes predstavila nový komunikačný koncept. V rámci neho upúšťa práve od hercov a hraných situácií. „Na to, aby sme sa priblížili klientom, musíme hovoriť rovnakou rečou ako oni. Preto sme prišli s inou komunikáciou, v ktorej hovoria ľudia k ľuďom. Zdieľajú svoje každodenné radosti,  starosti  a sny. A  práve pre každý tento okamih sme tu pre nich,“ hovorí Andrej Zaťko, generálny riaditeľ Poštovej banky.

Nový reklamný spot natáčal štrnásťčlenný štáb deväť dní po celom Slovensku. Vystupovalo v ňom  deväťdesiat náhodne oslovených ľudí. Autorom konceptu je režisér Kal Karman, ktorý robil reklamy pre známe značky ako Gucci, Armani či Nivea. Spolupracoval tiež so zvučnými menami Hollywoodu, napríklad so Stevenom Spielbergom na filme Zachráňte vojaka Ryana.

​„Cieľom Poštovej banky je byť užitočnou pre všetkých svojich klientov. A to zobrazuje aj jej nové logo. Banka je stredobodom kruhu, v ktorom má rovnako blízko ku každému klientovi,“ vysvetľuje Andrej  Zaťko.

Kruh v tieňovanej oranžovej farbe vymenil doterajší dlho používaný žlto–modrý štvorec s poštárskou trúbkou.

Na výbere oranžovej farby loga sa podieľali viacerí zamestnanci banky. Mohli si zvoliť z niekoľkých návrhov farebnosti, pričom oranžový variant jasne vyhral. „Na konzervatívnom modro-zelenom bankovom trhu bude oranžová príjemným závanom nového a moderného vizuálu. Ten presne vystihuje to, aká bude nová Poštová banka – svieža, moderná, ale stále slovenská,“ hovorí Andrej Zaťko.

V printových vizuáloch bude banka komunikovať takto:

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

Nový koncept priniesla agentúra Mayer McCann Erickson, ktorá v auguste tohto roka vyhrala v tendri.

Poštová banka prinesie zmeny aj v portfóliu produktov a služieb. Vo februári napríklad prinesie mobilnú aplikáciu. Počas roka 2017 predstaví aj viacero úverových produktov. Najdôležitejším bude úver na bývanie, ktorý doteraz v portfóliu banky chýbal.

Banka má v súčasnosti takmer 1 600 kontaktných miest, ktoré postupne prejdú rebrandingom.  Exteriér a interiér existujúcich 45 bankových pobočiek sa zmení v januári. Súčasťou loga na poštách zostane modrá trúbka, ktorá sa už na pobočkách a v marketingových materiáloch objavovať nebude.

Zdroj: Poštová banka
Zdroj: Poštová banka

​Silu banky vidí Andrej Zaťko v regiónoch, kde sa bude zameriavať na strednú generáciu. Cieľom je do roku 2020 zdvojnásobiť počet aktívnych klientov. Zároveň si banka chce upevniť svoje piate miesto na trhu, z pohľadu bilancie, s objemom aktív cez 6,5 miliardy eur.

Plánujeme výrazný organický rast a pozeráme sa aj po možných akvizíciách a spoluprácach.“ Poštová banka sa plánuje viac zameriavať aj na segment malých a stredných podnikov.