11.01.2017, 16:55

Pýtame sa marketérov: kedy siahate po marketingovom prieskume?

Prieskum slovenských marketérov pokračuje ďalšou otázkou v kontinuálnom prieskume agentúry Kantar TNS Slovakia a Stratégií. Zapojte sa.

Pýtame sa marketérov: kedy siahate po marketingovom prieskume?
Zdroj: pixabay.com

Tí z vás, ktorí prejavili alebo prejavia záujem, môžu sa stať súčasťou jedinečného panelu slovenských marketérov. Zmyslom je položiť vám JEDNU marketingovú otázku každý mesiac.

Tentokrát sa marketérov pýtame do akej miery využívajú marketingový prieskum, pri ktorých rozhodnutiach ho preferujú, a tiež s akým rozpočtom v tejto oblasti disponujú.

Kto pracuje na oddelení marketing na strane klienta ako marketingový riaditeľ, marketing director, brand manažér, marketingový špecialista, senior marketingový špecialista, online špecialista, PR manažér či social media analyst. Našli ste sa? Tak sa zapojte!

Otázka na mesiac október sa týka elektronických zariadení a marketingových tém. Dotazník nájdete tu.

 Ak sa Vám po kliknutí na link dotazník nezobrazí, prosím, skopírujte si link priamo do okienka Vášho prehliadača (napr. Internet Explorer).

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.