Peter Tóth pracoval v Orangei viac ako 15 rokov na rôznych pozíciách v oblasti PR a korporátnej komunikácie. Od roku 2005 pôsobil ako Corporate Affairs Manager a zodpovedal za riadenie externej a internej komunikácie spoločnosti. Od 1. marca 2017 sa rozhodol prijať nové pracovné výzvy v zahraničí, ktoré zatiaľ nekonkretizuje.
„Peter bol jeden z kľúčových ľudí v našom tíme. Chcel by som mu poďakovať za jeho dlhoročný prínos pre budovanie stratégie komunikácie a značky Orangeu a zaželať mu veľa úspechov aj v jeho novej pozícii," povedal Miloš Lalka, riaditeľ Úseku komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko.
Peter Tóth je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave V oblasti korporátnej a marketingovej komunikácie pracuje od roku 2001. Pracoval na viacerých pozíciách v oblasti externej aj internej komunikácie v spoločnostiach Globtel, neskôr Orange. Viedol niekoľko kľúčových projektov v oblasti korporátnej komunikácie, komunikácie značky a produktového PR. Ako PR manažér stál napríklad pri uvedení telekomunikačnej značky Orange na slovenský trh a viedol viaceré PR kampane na podporu jej reputácie, produktov a služieb, vrátane medzinárodne ocenených iniciatív akou bolo vytvorenie inštitútu prvého telekomunikačného ombudsmana na Slovensku – iniciatívy, ktorá získala medzinárodné ocenenia Sabre Awards 2009 a European Excellence Awards 2010. V oblasti internej komunikácie viedol viacero strategických projektov na podporu zmien, zapájania zamestnancov do firemnej filantropie či implementáciu sociálnych sietí do internej komunikácie. Peter Tóth vyštudoval odbor medzinárodné podnikanie na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Titul MBA získal štúdiom na Ekonomickej univerzite vo Viedni, počas ktorého absolvoval tiež stáž na Weatherhead Center for International Affairs na Harvardskej univerzite v Bostone. Certifikát zo strategického marketingu získal na Univerzite INSEAD v Paríži.