17.01.2017, 17:05

Maroš Kemény odchádza z Creative Department. Nahradí ho Kamil Gróf z MUW Saatchi&Saatchi

Agentúra mení štruktúru a posilňuje kreativitu.

Maroš Kemény odchádza z Creative Department. Nahradí ho Kamil Gróf z MUW Saatchi&Saatchi
Zdroj: archív, Creative Department

Agentúra Creative Department prechádza v týchto dňoch personálnymi zmenami. Do agentúry prichádza Kamil Gróf, ktorý viedol tím Slovak Telekom v MUW Saatchi&Saatchi a skúsenosti si prináša aj z agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS. V agentúre Creative Department  bude pracovať na pozícii senior account director.  

Zmeny na pozíciách nastávajú v agentúre aj vo vnútri. Na pozíciu kreatívneho riaditeľa sa presúva Juraj Kusý, ktorý stál napríklad aj za projektom Good Idea Slovakia.  

Zdroj: osobný archív

Kamil Gróf vľavo, Juraj Kusý vpravo. 

Z agentúry Creative Department odchádza jej dlhoročný stratég Maroš Kemény. V agentúre bol desať rokov.

"Občas musí v živote niečo skončiť, aby mohlo začať niečo nové. Napriek tomu, že ešte neviem, čo to “niečo” presne bude, som sa po viac ako desiatich rokoch v Creative Department, rozhodol vydať za vlastnými pracovnými dobrodružstvami," hovorí pre Stratégie Maroš Kemény o svojom odchode.

"S pokorou a rešpektom k novým výzvam, ale skúsený a posilnený o ohromnú príležitosť byť súčasťou reklamnej brandže po boku Simony a Andreja, ktorým za všetko, čo ma naučili úprimne ďakujem. V najbližšom období chcem najmä rozvíjať našu rodinnú značku, lektorovať a oživiť svoj blog. A to mi ešte stále ostane kopec času pre nové projekty," uzatvára. 

Od novému tandemu vo vedení si agentúra sľubuje posilnenie Creative Department ako nielen kreatívneho, ale hlavne konceptuálneho partnera pre značky svojich klientov, vyjadrila sa k zmenám Simona Bubánová, majiteľka Creative Department. 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.