25.01.2017, 11:46

THIS IS LOCCO povedie Marek Lukoťka z Telekomu. Pôvodní zakladatelia z agentúry odchádzajú

Agentúra má aj nového kreatívneho riaditeľa.

THIS IS LOCCO povedie Marek Lukoťka z Telekomu. Pôvodní zakladatelia z agentúry odchádzajú
Zdroj: THIS IS LOCCO

V THIS IS LOCCO nastávajú zmeny vo vedení agentúry. Najväčšou zmenou je príchod nového riaditeľa agentúry. Agentúru po novom povedie Marek Lukoťka. Predtým pôsobil osem rokov ako account director v MUW Saatchi & Saatchi, naposledy riadil marketingovú komunikáciu v Slovak Telekome.

Dvaja spoluzakladatelia agentúry Ivan Dvoran a Tomáš Rosputinský končia v exekutívnej úlohe, zostávajú však v správnej rade agentúry.

​Marek Lukoťka má najväčšie skúsenosti za posledných osem rokov z riadenia kampaní Slovak Telekomu. Medzi najznámejšie patrili medzinárodne úspešná kampaň Miesto pre Tvoj odkaz, v ktorej operátor odvážne postavil svoju kampaň na odkazoch bežných ľudí, ktoré sa objavili v televíznych brejkoch. 

Vianočná komunikácia Vianoce šalala.

Stojí tiež za komunikáciou operátora s Petrom Saganom. Práce, na ktorých pracoval, boli ocenené desiatkami kreatívnych cien od Slovenska po New York, nechýbajú ani ocenenia za efektivitu, uvádza agentúra vo svojom stanovisku. 

“Hľadali sme skúseného človeka, ktorý v reklame pôsobí dlhodobo, riadil veľký tím a pripravoval najúspešnejšie lokálne kampane,” vysvetľuje odchádzajúci managing director Ivan Dvoran.

“Prvé štyri roky boli o etablovaní na trhu agentúr. Vytvorili sme silný a kompaktný kreatívny tím, získali skvelé značky do portfólia. Prichádza nová fáza. Zefektívniť procesy, nastaviť dlhodobú stratégiu a priviesť THIS IS LOCCO medzi top agentúry na Slovensku”, uzatvára spoluzakladateľ agentúry Tomáš Rosputinský.

Som rád medzi ľuďmi, ktorí ma svojou kreativitou a nadšením inšpirujú. Každé zadanie, každá spolupráca je príležitosť vytvoriť funkčnú crossline komunikáciu, z ktorej sa v THIS IS LOCCO tešia jej autori aj klienti. Ja sa chcem tešiť s nimi,” hodnotí novú kariérnu výzvu nový managing director Marek Lukoťka. Ľudia z agentúr budú lepšie poznať svojich klientov a vytvoria si tak hlbší vzťah - to sú ciele, na ktorých bude Marek Lukoťka ako nový riaditeľ pracovať.  

Ďalšia zmenu, ktorú agentúra ohlásila, je nový kreatívny riaditeľ. Tým sa stal Juraj Kováč, ktorý v agentúre pracuje tri roky. Posunúť chce agentúru medzi najkreatívnejšie agentúry na trhu. 

Zdroj: THIS IS LOCCO

​“Príležitosť viesť kreatívny tím, ktorý som sám formoval, ma veľmi potešila. Máme nových klientov, prichádza k nám nová krv, čakajú nás nové tendre. Verím, že v tomto nastavení prinesieme našim klientom ešte kreatívnejšie, kvalitnejšie a nezvyčajnejšie riešenia," hodnotí posun na pozíciu creative director Juraj Kováč. Nahradí Tomáša Rosputinského, ktorý svoj odchod ohlásil nedávno.

Agentúra tiež vytvorila nové kreatívne tímy. Okrem nového kreatívneho riaditeľa vedenie agentúry povýšilo aj Luciu Pazičovú, ktorá sa stala Creative Unit Director. Predtým pracovala na pozícii senior copywriter.

Zdroj: THIS IS LOCCO

​“V agentúre som od samého začiatku a rastiem spolu s ňou. Nová pozícia je pre mňa prirodzený posun, ktorý je však aj veľkým záväzkom. Agentúra má všetko na to, aby patrila k absolútnej špičke. Z novej pozície budem mať viac príležitostí, ako túto ambíciu naplniť a urýchliť,” hovorí Lucia, ktorá bude mať na zodpovednosti aj rozvoj značky THIS IS LOCCO a koučovanie copywriterov.

Čítajte tiež:

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.