youtube.com
StoryEditor

Najkrajšia valentínska reklama. Je divná, ale ľudia ju milujú

13.02.2017, 13:28
Autor:
ebeb
Ľúbostné prejavy tentokrát nečakajte.

Tak ako obdobie vianočných reklám vyhrala poľská reklama, teraz sa z víťazstva, zdá sa, môže tešiť Británia. 

Valentínska reklama koluje internetom a vyslúžila si pozitívne reakcie. Ak však čakáte reklamu plnú bozkov a objatí, budete sklamaní. Naopak, reklama je na svoje pomery celkom drsná, dokonca máte pocit, že v nej ľudia umierajú. Tí sú však iba nešťastne zasiahnutí Amorovým šípom, a ten sa nie a nie trafiť do správnej osoby.

​Reklama je na známu čokoládovú pochúťku od Mars, respektívne značky z portfólia Galaxy. Amor trafí správnu osobu, až keď sa v uponáhľanom svete zastaví a vychutná si chvíľku so sladkou čokoládou. 

Nápad je z dielne britskej agentúry AMV BBDO a nesie odkaz: Menej sa ponáhľajte, viac cíťte.

O tom, ako značky využívajú presne opačný atribút, ako by ste čakali, písal aj odborník Pavol Minár z Istropolitana Ogilvy vo svojom pravidelnom blogu, ktorý nájdete iba u nás. Pozrite si, ako napríklad výrobca špenátu trúfalo vo svojej reklame prizná, že je skrátka nechutný ako všetky ostatné. 

01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 03:24