TASR
StoryEditor

Vyzerá ako Matelko. Marketing hokejovej ligy má posilu

14.03.2017, 13:26
Autor:
dbsdbs
Richard Lintner predstavil nového maskota.

Najvyššia slovenská hokejová liga dostala pred playoff novú posilu. Richad Lintner, bývalý reprezentant a v súčasnosti riaditeľ akciovej spoločnosti Pro-hokej, ktorá ligu riadi predstavil v Bratislave nového maskota. 

Hokej je na Slovensku dlhodobo najpopulárnejší šport. Pod vedením Lintnera sa liga, ktorej generálnym sponzorom je stávková spoločnosť Tipsport, v ostatných dvoch sezónach viac sústredí na marketing.

Predáva kartičky s hráčmi, snaží sa dostať viac zápasov na televízne obrazovky a marketingovo balí aj vložené kolá zápasov. V práve skončenej základnej časti súťaže sa hralo Mikulášske, Valentínske, študentské a na MDŽ aj kolo venované ženskému hokeju. 

Najnovšou aktivitou je maskot, podobný legendárnej postavičke televízneho vysielania pre deti. Podľa Lintnera mladý usmiaty chlapec súťaž najlepšie vystihuje. Zatiaľ je bez mena, to pomôžu vybrať fanúšikovia v hlasovaní na Facebooku. 

Výsledkom posilneného marketingu je podľa riaditeľa Pro-hokej nárast návštevnosti na štadiónoch, za posledné dva roky podľa jeho údajov asi o 10%. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 09:55