16.03.2017, 15:41

4ka si vyberá kreatívnu a mediálnu agentúru

Operátor si chce získať nových cieľových zákazníkov.

4ka si vyberá kreatívnu a mediálnu agentúru
Zdroj: youtube.com

Mobilný operátor 4ka práve tendruje. V týchto dňoch si vyberá kreatívnu a tiež mediálnu agentúru.

Na náš trh prišiel v októbri v roku 2015. Vtedy operátora sprevádzala kampaň od Roland Torsten Advertising a typická bola svojou výraznou tyrkysovou farbou a číslom 4, ktoré vidíme v každej kampani doteraz. 

Značku 4ka uviedla Slovenská pošta a spoločnosť SWAN. Potom, ako spoločnosť SWAN predstavila minulý rok radu TO. (Total Online), teraz chce zjednotiť svoju komunikačnú stratégiu spoločnosti SWAN a sesterskej firmy SWAN Mobile. To sa stalo podnetom pre nový tender. Výsledok bude známy do konca marca. 

Operátor prichádza s novými paušálmi a orientovať sa chce na novú cieľovú skupinu zákazníkov, ktorí sú náročnejší v spotrebe. 

O mediálny nákup sa doteraz starala agentúra Universal McCann. Informácie potvrdil Roland Kyška, riaditeľ pre korporátnu komunikáciu, SWAN Mobile.  

4ka prespendovala na nákup médií minulý rok 8,8 milióna eur. (Zdroj: Cantar, TNS, cenníkové ceny bez zliav a bonusov. Odhad Stratégií a odborníkov z trhu je, že reálna suma predstavuje tretinu z uvádzanej sumy). 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.