Mobilný operátor 4ka práve tendruje. V týchto dňoch si vyberá kreatívnu a tiež mediálnu agentúru.
Na náš trh prišiel v októbri v roku 2015. Vtedy operátora sprevádzala kampaň od Roland Torsten Advertising a typická bola svojou výraznou tyrkysovou farbou a číslom 4, ktoré vidíme v každej kampani doteraz.
Značku 4ka uviedla Slovenská pošta a spoločnosť SWAN. Potom, ako spoločnosť SWAN predstavila minulý rok radu TO. (Total Online), teraz chce zjednotiť svoju komunikačnú stratégiu spoločnosti SWAN a sesterskej firmy SWAN Mobile. To sa stalo podnetom pre nový tender. Výsledok bude známy do konca marca.
Operátor prichádza s novými paušálmi a orientovať sa chce na novú cieľovú skupinu zákazníkov, ktorí sú náročnejší v spotrebe.
O mediálny nákup sa doteraz starala agentúra Universal McCann. Informácie potvrdil Roland Kyška, riaditeľ pre korporátnu komunikáciu, SWAN Mobile.
4ka prespendovala na nákup médií minulý rok 8,8 milióna eur. (Zdroj: Cantar, TNS, cenníkové ceny bez zliav a bonusov. Odhad Stratégií a odborníkov z trhu je, že reálna suma predstavuje tretinu z uvádzanej sumy).