Americký seriál Mad Med, ktorý mal premiéru pred desiatimi rokmi, ukazuje život v reklamnej agentúre. V jednej zo scénok agentúra navrhne značke Heinz reklamu bez produktu.
V seriáli kreatívec s accountom predávajú myšlienku - reklama bez produktu, iba hranolky, mäšo alebo hamburger s nápisom Pass the Heinz (Podaj mi Heinz). Celá myšlienka bola postavená na návyku zákazníkov, ktorí si už jednoducho nevedia jedlo predstaviť bez kečupu Heinz.
"Chlapci" z Heinz v sieráli reklamu odmietli, pretože proste chýbal produkt. No dnes sa k scénke reálne vrátili, zobrali si ju za svoju a pripravili presne tú kampaň, ktorú fiktívni kreatívci navrhli fiktívnemu klientovi, teda výrobcovi kečupov značky Heinz v seriáli.
Kampaň môžu americkí fanúšikovia kečupu vidieť na social mediách, v printových inzerátoch a tiež na billboardoch v New Yorku.
O kampani informovali viaceré zahraničné médiá, napríklad businessinsider.com.