Nazreli sme do archívu Stratégií a vybrali sme ukážky inzercií samotných reklamných agentúr. Zvedaví sme boli, ako komunikovali reklamné agentúry svoje služby v predkrízovom období (v rokoch 2000 - 2008).
Pozrite si, ako reklamné agentúry videli samé seba pred viac ako 10timi rokmi a ako o sebe dávali vedieť. Niektoré ukážky sú naozaj bizarné. Prelistovali sme prílohy Stratégií, v ktorých agentúry inzerovali najčastejšie - príloha Top v slovenskej reklame a príloha Reklamné agentúry, ktoré detailnej mapujú svet reklamy doteraz.
O inzerciu Stratégií sa od ich začiatku v roku 1994 stará jeden človek - Ľuboš Borovský, ktorý si s väčšinou partnerov tyká a dovolí si dnes tvrdiť, že sú aj priateľmi.
"V tzv. predkrízovom období preinvestovali reklamné agentúry na vlastnú komunikáciu v daných ročenkách (prílohách) cca objem reklamy v net net sume 45 000 eur," odkrýva sumy v prepočte na eurá.
"Väčšina reklamných agentúr považovala mesačník Stratégie za svoj brandžový časopis, ktorý pomáhal celému reklamnému priemyslu. Každá agentúra, ktorá nemala v tom čase existenčné problémy, nás v podstate podporovala," dodáva.
"Chcel by som odkázať, že sme naozaj jediný a dovolím si tvrdiť, že stále odborný a kvalitný brandžový časopis, ktorý svojou existenciou na trhu pomáha reklamnému priemyslu, či sa to niekomu páči alebo nie, je to fakt. Nikdy som netvrdil a nikomu to ani nehovorím, že prostredníctvom mesačníka Stratégie získa niekto okamžitý efekt. Stratégie nie sú inzertný časopis typu kúpim, predám. Mesačník Stratégie vám pomáha tvoriť značku," uzatvára.