„Víziou nášho komunikačného domu House of Comms, je vybudovať menšiu firmu s pár kľúčovými zamestnancami spolupracujúcu s ďalšími expertmi z každej oblasti, v ktorej budeme poskytovať poradenstvo alebo služby,“ približuje René Parák.
Agentúru neplánuje špecializovať na PR, brand, eventy, BTL či sociálne médiá… Dnes je, podľa jeho slov, pre každú značku nutné profilovať sa v komunikácii čo najkomplexnejšie, takže spektrum služeb agentúry zameria od komunikačných stratégií profilovania identity značky, korporátnu krízovú komunikáciu až po odpoveď pre novinára alebo starostlivosť o zákazníka na sociálnych sieťach. A tiež interná komunikácia.
„Máme dostatočné know-how, aby sme porozumeli situácii klienta, keďže ja aj môj partner sme drvivú väčšinu praxe zažili práve na manažérskych a topmanažérskych pozíciách na strane klienta. To je aj silná stránka, ktorú považujem za konkurenčnú výhodu. Som principiálne komunikátor, takže profilácia je jasná. Len nástroje sú dnes podstatne širšie a zaujímavejšie ako využívali alebo využívajú tradične vnímané špecializované agentúry,“ dodáva René Parák.