31.03.2017, 16:15

Jaro Horváth sa presúva do Prahy

Z bratislavského Creo Young & Rubicam prešiel do českej pobočky.

Jaro Horváth sa presúva do Prahy
Zdroj: Creo Young Rubicam

Jaro Horváth, ktorého Stratégie nedávno zaradili medzi top social media managerov na Slovensku, sa presúva do Prahy. 

Z agentúry Creo Young & Rubicam, kde sa dva roky staral o sociálne siete značiek, prechádza do českej pobočky. Tam bude od apríla pôsobiť na rovnakej pozícií, venovať sa bude stratégii značiek a jej presahu cez offline a online. "Social media ostávajú stále mojím ,passion´," povedal Jaro Horváth. 

Na otázku, čo ho motivovalo zmeniť prostredie, odpovedá, že to bola možnosť pracovať na veľkých projektoch a posúvať sa odborne. "Zároveň je v Česku zaujímavé konkurenčné prostredie v marketingu, ktoré posúva celé odvetvie vpred. Zároveň je to relatívne blízko domov, aj do Bratislavy, ku kolegom, s ktorými ostávam v kontakte pri potenciálnych spoluprácach na slovenských projektoch," hovorí a nezabudne dodať, že v Prahe bude určite aj chodiť na pivo. 

Ide tak už o tretí prestup za tento rok. Do Prahy sa presunul kreatívny riaditeľ z MUW Saatchi&Saatchi Peter Michalka, krátko na to aj dlhoročný stratég Pavol Minár z Istropolitana Ogilvy. Obaja sa stretávajú v českej Zaraguze, z ktorej chcú jej majitelia spraviť top agentúru. Vo vyhliadke majú aj zahraničné značky. 

Jara Horvátha môžete poznať aj z kampaní na Facebooku a Instagrame, najmä však podľa práce na klientoch Hyundai či Slovenská sporiteľňa, ktorá momentálne tendruje reklamné agentúry. 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.