Spoločnosť Lenovo chce posilniť komunikáciu nielen v oblasti produktovej, ale aj korporátnej komunikácie. Nová agentúra pracuje pre Lenovo od apríla 2017.
Výberového konania sa zúčastnili štyri agentúry. „SKPR STRATEGIES nás presvedčila svojimi kreatívnymi návrhmi, prístupom a celkovým porozumením našich potrieb,“ hovorí Ing. Vladimír Varzaly, Country Sales Manager Lenovo Slovakia.
„Lenovo je pre nás veľká výzva a zároveň potvrdenie, že cieľom klientov z tohto segmentu nie je len predstavovanie širokého portfólia postupne prichádzajúcich zariadení, ale čoraz väčší dôraz kladú na to, ako v danom regióne fungujú a čo mu prinášajú. Keďže Lenovo chce byť pochopiteľne poziciované ako silný partner pre firmy a užívateľov, je potrebné hľadať stále nové, originálne cesty aj v oblasti komunikácie,“ dodáva Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR STRATEGIES.