youtube.com
StoryEditor

Takto vyzerá najvtipnejšia reklama na poistenie

10.04.2017, 21:24
Autor:
ebeb
Že poistovňa musí mať iba nudné reklamy? Tu je dôkaz, že to ide aj inak. Pozrite si video, ktoré baví internet.

Americka poisťovňa AIG prišla so spotom, ktorý zabáva internet. Napriek tomu, ze ide o segment, v ktorom nie sme na humorné reklamy zvyknutí, AIG na to išla presne opačne. A zdá sa, že urobila dobre. Reklama už niekoľko dní baví internet. Video malo v priebehu 3 dní 10 miliónov vzhliadnutí na Facebooku, Youtube a Twitteri.

Vo videu sa objavilo deväť All Blacks hráčov. Scénou po scéne hráči napadnú na zem okoloidúcich ľudí, aby ich zachránili. Skúsený All Blacks hráč Jerome Kaino uteká k študentke, ktorá sa prechádza blízko vlakovej stanice a sotí ju k zemi. V ďalšej scéne rugbista zhodí na zem cyklistu, maskota rozdávajúceho letáky, ďalej zachráni jedného z manažérov pri výmene vizitiek a dokonca skočia cez okno auta, aby poriadne pripútali dieťa v sedačke. Na prechode pre chodcov sa nakoniec stretnú a spoločnými silami zastavia auto, ktoré by bez ich pomoci zrazilo kačičky prechádzajúce cez cestu. Na konci videa sú ukázané pokračovania jednotlivých scén. Čo by sa stalo, keby All Blacks nepomohli ľuďom v bežný deň...

Myšlienka reklamy vznikla na základe výskumu, ktorý dokázal, že približne 20% ľudí, ku ktorým je privolaná záchranná služba, sa stala nehoda počas používania smartphonu a nepozornosti počas bežnej premávky. Väčšina z týchto ľudí následne potrebuje ďalšie ošetrovanie alebo dohliadanie lekára v nemocnici. Ďalej upozorňuje na cestné nehody, kedy je v 32% súčasťou cyklista. Týmto videom by chcela upozorniť a predísť takýmto situáciám.

U nás stratégiu vtipu využíva poisťovňa Kooperativa, ktorá nedávno uviedla svoj nový spot a vsadila na čierny humor. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:16