13.04.2017, 15:57

Bagety Pierre Baguette majú novú reklamu. Je gýčová, pripomína telenovelu

Tieto reklamy si nepustíte znova.

Bagety Pierre Baguette majú novú reklamu. Je gýčová, pripomína telenovelu
Zdroj: Facebook Pierre Baguette

Známy slovenský výrobca bagiet Pierre Baguette uviedol Mexický sendvič. Agentúra Core4, ktorá sa stará o komunikáciu značky v online, prišla s nápadom, že postavičky surovín budú hrať hercov z mexických telenoviel.

Výsledok je séria videí, v ktorých si suroviny zahrajú typické scény telenovely.

Agentúra, ako sama uvádza, mala najskôr v pláne prísť s výpravnými videami, v ktorých by hrali reálne herci. „Vzplanuli ale emócie okolo budgetu,“ vysvetľuje Katarína Beličková, ktorá je social media manager v agentúre. O tom, prečo by mali klienti hovoriť otvorene o svojich rozpočtoch, čítajte na blogu Core4.

Stavili na prepojenie Mexického sendviča s mexickou náturou, ktorá je známa tým, že Mexičania prejavujú emócie naplno. Ako predlohu pre videá si zobrali mexické telenovely, ktoré sú zase typické afektovanými scénkami. „Sú také zlé, že sú až zábavné. Keď teda prišlo zadanie od slovenskej značky Pierre Baguette na launch Mexického sendviča, bolo nám jasné, že „telenovely“ sú brutálny „slovensko-mexický“ insight,“ uzatvára.

Vizitka:

Creative director: Andrej Csino
Copywriter: Martin Polakovič
Art director: Adrian Juriga, Anna Schaal
Account manager: Denisa Rumanová
Social media manager: Katarína Beličková

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.