18.04.2017, 16:07

Tesco Mobile mení štýl komunikácie, má aj nový slogan

Operátor má nový pozicioning.

Tesco Mobile mení štýl komunikácie, má aj nový slogan
Zdroj: youtube.com

Tesco Mobile v týchto dňoch mení stratégiu, ako bude vo svojich reklamách komunikovať. Z operátora, ktorý sa doteraz prihováral svojím zákazníkom najvýhodnejšou ponukou, sa rozhodol zmeniť pozicioning. Po novom sa chce viac profilovať a byť vo svojej komunikácii viac vyhranenejší. Reklamy už nebudú postavené len na komunikovaní najvýhodnejšej ponuky, zdôrazňovať bude operátor jednoduchosť ponuky. Mení sa teda spôsob, ako sa bude operátor prihovárať svojim zákazníkom. Od nového pozicioningu je odvodený aj nový slogan Ide to aj jednoducho.

Tesco Mobile chce byť po novom nekomplikovaná, zrozumiteľná značka, u ktorej úplne každý človek bezprostredne pochopí jej výhodnosť.

Tesco mobile chce ľudským jazykom priniesť kontakt so svojimi blízkymi aj ľuďom, ktorí by inak mohli mať zábrany voči používaniu často nezrozumiteľných a pre nich drahých telekomunikačných služieb,“ objasňujú zástupcovia agentúry Istropolitana Ogilvy. Práve tu vznikla nová brand stratégia. Strategický oddelenie vychádzalo pritom zo súčasného nastavenia cieľovej skupiny – v nezrozumiteľnom svete ľudia hľadajú zrozumiteľnosť a jednoduchosť, preto ocenia, ak sú veci povedané priamo a pochopiteľné „na prvú“.

Vo svojej komunikácií a reklamách bude operátor ponúkať ľuďom väčšiu hodnotu ako „len“ výhodnú cenu, približuje agentúra zmenu stratégie. V tomto duchu uviedol operátor aj nové spoty, ktoré nadväzujú na predošlé kampane, ale hlavnou témou je jednoduchosť.

Zmena stratégie sa premieta aj do produktov ako takých. „Nimi chceme osloviť tých, ktorí si nechcú komplikovať život - veď – ide to aj jednoducho. A to je aj našim novým sloganom, ktorý podporujeme minimalistickou, sviežou vizualitou značky postavenou na jednoduchosti,“ uvádza Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.

Kampaň beží od 3. apríla s dvomi spotmi v televízii, v ktorých sa hlavní aktéri stretávajú s vtipnými komplikovanými situáciami.

Takto vyzerali reklamy v predošlej stratégií postavenej na najvýhodnejšej ponuke. Reklamy rovnako pochádzali od agentúry Istropolitana Ogilvy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.