21.04.2017, 12:23

Najnovší cider Lišiak zo sadu má uvádzaciu kampaň. Takto vyzerá

Nový produkt Lišiak zo sadu sa rozhodli uviesť na trh legendou.

Najnovší cider Lišiak zo sadu má uvádzaciu kampaň. Takto vyzerá
Zdroj: MADE BY VACULIK

Heineken v týchto dňoch predstavuje svoj nový produkt Lišiak zo sadu. Jedná sa o alkoholický jablkový nápoj.

Na konci roka 2016 vyhrala uvádzaciu kampaň agentúra MADE BY VACULIK. Nový nápoj sa rozhodli predstaviť ľuďom spotom, printovou inzerciou, billboardami a online. Pozrite si spot. V ňom stavili na legendu, ktorá tajuplne predstavuje vznik a výrobu slovenského nápoja.

Vizitka: 

Creative director: Peter Ižo
Art director: Branislav Mladý
Copywriter: Marek Konečný
Grafik: Radoslav Bielený
Stratég: Adam Horecký
Account manager: Eva Kániková
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Jaromír Malý
Kamera: Martin Matiášek

Podobne na legendu stavili i v reklame pre najnovší Šariš. V spote vidíme rovnako príbehy, ktoré hovoria, ako pivo vzniklo. Práca je od agentúry MUW Saatchi&Saatchi.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.