"Súťaž Young Lions je pre mladých marketérov naozaj príležitosťou ukázať, že vedia byť kreatívni a premýšlajú," hovorí Martina Hrivnáková, šéfka marketingovej a korporátnej komunikácie VÚB banky.
Young Lions je určená mladým profesionálom do 30 rokov, ktorí pracujú v komunikačnom segmente. Špeciálne kategória Marketers je pre mladých marketérov. Ak sa prihlásia do súťaže, môžu vyhrať cestu do Cannes, kde sa každý rok koná najväčší festival kreativity. Pod jeho hlavičkou sa organizuje aj súťaž Young Lions na Slovensku. V tomto roku sa kategória Marketers otvára prvý rok, záštitu tejto kategórie prebrala práve VÚB banka.
"V súťaži Young Lions si mladí marketéri budú môcť precvičiť ako zvládnu vytvoriť stratégiu a brief v krátkom čase, ako aj schopnosť ju za 5 minúť odprezentovať," hovorí o súťaži Martina Hrivnáková a zároveň dodáva: "Ak chcete vytvoriť skvelú komunikáciu, ktorá funguje, začína to skvelým briefom – zadaním a to je úloha ľudí, ktorí stoja za úspešnými značkami. Zažiarte a ukážte, že ste rovnako kreatívni ako copywriteri, art directori alebo media planneri. Držím palce!"
Mladí marketéri sa môžu do súťaže prihlásiť do 3. mája na tejto stránke, tu sa dozviete viac aj celej súťaži. Téma zadania pre marketérov bude vyhlásená už 3. mája o 9 00 ráno.
Súťaž Young Lions každoročne organizuje samotný festival v Cannes a spôsob, ako sa do nej dá dostať, je úspešne absolvovať národné kolo Young Lions Slovakia, ktorého organizátorom a zároveň držiteľom licencie je Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.