StoryEditor

Nová kampaň Avonu sa volá Nerieš...

26.04.2017, 11:20
Autor:
rmrm
Ide o kampaň na Avon Pochod proti rakovine prsníka, ktorej tvárami sú ambasádorky i reálne pacientky.

Kampaň štartuje v máji v printoch, rádiách, outdoore a digitáli. Tvárami tohtoročnej kampane na Avon Pochod proti rakovine prsníka sú ambasádorky projektu spolu s bojovníčkami s rakovinou prsníka z neziskovej organizácie Amazonky ako aj módny návrhár Lukáš Macháček.

Heslo tohtoročnej kampane znie: „Nerieš...“ Ide o sériu troch vizuálov, ptrostredníctvom ktorých Avon vyzýva ľudí, aby sa sústredili na to čo je skutočne podstatné, a to na zdravie.

„Cieľom kampane je zmobilizovať ľudí, aby projekt podporili kúpou Trička proti rakovine prsníka 2017 a zároveň, aby sa zúčastnili samotného Pochodu, ktorý má charakter rodinného pikniku s bohatým hudobným programom a množstvom aktivít,“ hovorí Eva Kandríková z AVON Cosmetics.

V prvom vizuáli „Nerieš vek“ sa objavujú ambasádorky projektu Ada Straková a Nora Beňačková spolu s bojovníčkou Elenkou. Ako informovala Eva Kandríková, vizuál ma dve komunikačné linky, prvá pri ktorej upozorňuje na to, že vek nehrá pri prevencii a samotnom ochorení úlohu reprezentuje Elenka. Elenka sa stala bojovníčkou s rakovinou prsníka vo svojich 24 rokoch a vyzýva všetkých, aby nezanedbávali svoje zdravie a prevenciu v žiadnom veku.

Druhá komunikačná linka je reprezentovaná Adou Strakovou a Norou Beňačkovou, ktoré vyzývajú najmä dámy v zrelšom veku, aby pri množstve povinností nezanedbávali seba a svoje zdravie a aby neriešili či je vhodné v zrelšom veku nosiť ružovú, ktorá je symbolická, ako pre AVON Pochod, tak pre rakovinu prsníka.

Avon

​Vo vizuáli „Nerieš štýl“ sa objavuje módny návrhár Lukáš Macháček, ktorý je dizajnérom tohtoročných Tričiek proti rakovine prsníka. Lukáš sa na vizuáli objavuje so svojou tetou Šárkou, bojovníčkou s rakovinou prsníka a modelkou Kristýnou. Jeho posolstvo je, ako povedala Eva Kandríková, aby pripomenul ľuďom, že štýl nie je to, čo je pri týchto tričkách podstatné, podstatné je, že prostredníctvom ich kúpy je možné pomáhať.
Avon

​Na ďalšom vizuáli sa predstavuje nová ambasádorka projektu AVON proti rakovine prsníka Soňa Skoncová, ktorá spolu s bojovníčkami Martou, Dankou, Miriam a Ivanou, vyzýva ľudí, aby neriešili lajky. „Nie vždy podpora lajkom v prostredí sociálnych sietí znamená pomoc v reálnom svete či vyjadrenie skutočnej spolupatričnosti. A tak, ak chcú ľudia skutočne pomôcť, môžu tak spraviť napríklad práve účasťou na AVON Pochode, ktorou môžu prispieť k skutočnej zmene v problematike rakoviny prsníka,“ dodáva Eva Kandríková.

Avon

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 11:38