StoryEditor

Fernet Stock Citrus reaguje na otvorené listy v parlamente. Z kauzy si uťahuje

29.04.2017, 09:34
Autor:
ebeb
Značka má novú reklamnú agentúru, v prvej kampani ukazuje, ako preberá cudzie listy.

V najnovšej kampani Fernet Stock Citrus sú v hlavných úlohách trápne citróny. Hlavnou myšlienkou je, že na zábavu nestačia iba citróny. Vo vizuáloch vidíme, ako sa snažia citróny otvoriť na párty, či ako sa bavia v sociálnej sieti. V jednom z vizuálov však reaguje značka aj na súčasnú kauzu s otváraním listov poslancov v parlamente, kedy úradník list pre poslanca otvoril ešte predtým, než bol poslancovi doručený. Na vizuáli vidieť, ako sa teší citrón z nových, konkrétny listov z jablka.

​Celá kampaň je postavená na zábave a na tom, ako sa správa citrón vo svojom prostredí a ukážkami, ako citróny zlahávajú, keďže sa nevedia sami zabávať, nevedia sa hýbať ani rozprávať.

Primárne v kampani môžeme čakať videá (TV a online) s ich nepodarenými výkonmi. Do kampane sa zapojil aj rapper Kali, ktorý pozýva na svoje turné sponzorované značkou. Súčasťou mediamixu je tiež OOH. Cieľovou skupinou sú hlavne ľudia okolo 25 rokov.

Kampaň pochádza z dielne agentúry MARK BBDO, ktorá s konceptom zvíťazila v tendri na komunikáciu značky.

MARK BBDO

MARK BBDO

MARK BBDO

MARK BBDO

MARK BBDO

MARK BBDO

Group brand manager Ján Hybský sa o novom koncepte vyjadril nasledovne: ,,Cieľom kampane je pokračovať v posolstve značky: „Vďaka zábave má život šťavu!“. Víťazný koncept agentúry vsadil na samotnú ikonu značky, ktorou je CITRÓN. Kampaň rozpráva „akčný príbeh citrónov“, ktoré v konečnom výsledku si nenaplnili svoj zaumienený cieľ. Žiaľ, iba citróny na zábavu nestačia! K tej samozrejme potrebujeme svojich najlepších priateľov, obľúbeného interpreta, či kapelu, vysnívaný festival, ale samozrejme aj mnoho ďalších elementov.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Iba citróny na zábavu nestačia
Značka: Fernet Stock Citrus
Reklamná agentúra: MARK BBDO
Strategy director: Emil Myjavec, Marian Timoracký
Creative director: Vlado Slivka
Art director: Marek Sivy, Viktor Karvai
Copywriter: Michal Roháček
Account manager: Kristína Halová
Produkcia: Playground13
Fotograf: Šymon Kliman, Michal Szulányi
Réžia: Martin Marček

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 22:37