15.05.2017, 10:23

Zottarela rozbieha komunikáciu na sociálnych médiách. Prvá kampaň je s influencermi

Pozrite si, ako vyzerá ich prvá kampaň.

Zottarela rozbieha komunikáciu na sociálnych médiách. Prvá kampaň je s influencermi
Zdroj: Facebook Zottarella

Značka syrov Zottarella sa rozhodla začať komunikovať v online, svoju komunikáciu zahájila na sociálnych médiách. Na to si prizvali novozvniknutú agentúru Socialists (písali sme o nej tu)

Pri nastavovaní stratégie, ako budú komunikovať na sociálnych médiách, vychádzali insightu "keď sa povie mozzarella, väčšina z nás si predstaví šalat Caprese". Úlohou však bolo ukázať, že s Zottarellou sa dajú pripraviť aj iné chutné jedlá. Stačia dokonca aj suroviny, ktoré sú práve vo vašej chladničke. A práve suroviny v chladničke sa stali kľúčovými v kampani. 

Na tomto základe vznikla kampaň Zottarela Chutná výzva. V nej vyzvali tých najskúsenejších foodblogerov, aby „prepadli“ slovenské celebrity a pripravili nápadité jedlá len zo surovín (a Zottarelly), ktoré práve nájdu v ich chladničke.

Následne vyzývajú divákov, aby sa zapojili tiež a poslali fotku svojej chladničky. Z obsahu chladničky pripravia foodblogeri variácie receptov. Ale kreativite sa medze nekladú, ak sa zapoja do tvorby receptov aj diváci, môžu vyhrať večeru, ktorú im príde domov navariť populárny foodbloger.

Značka Zottarella v online prostredí ešte nekomunikovala, ide tak o prvú launchovaciu kampaň na sociálnych sieťach u nás. "Chceme ľuďom priblížiť produkt, jeho príchute a formáty, dostať sa do povedomia, zvýšiť záujem a aktivovať verejnosť. Primárne ide o digitálne prostredie, pričom podpora sa čiastkovo objaví aj na mieste predaja," objasňuje Martina Hríbiková, marketingová riaditeľka pre strednú a vychodnú Európu.

Značka chce s influencermi vo svojich kampaniach pokračovať naďalej. Na výsledky najnovšej kampane ešte len čakajú, následne sa rozhodnú pre ďalšie smerovanie značky v digitálnom prostredí. 

Za zmienku ale tiež stojí, že spoločnosť Zott od roku 2015 z Bratislavy riadi celý región strednej a východnej Európy a Blízkeho Východu. Sídli tu taktiež marketingové oddelenie, ktoré vytvára stratégiu a marketingový mix pre všetky krajiny regiónu. Zott spolupracuje primárne s agentúrami a dodávateľmi v rámci globálnej skupiny. Pri lokálne špecifických aktivitách, ako je aj kampaň Zottarella Chutná výzva, využíva skúsenosti a expertízu miestnych dodávateľov.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.