17.05.2017, 13:42

PIAF 2017 zverejnil shortlisty. V hre je päť slovenských agentúr

Pražský medzinárodný festival reklamy uverejnil zoznam prác, ktoré zabojujú o ocenenie.

PIAF 2017 zverejnil shortlisty. V hre je päť slovenských agentúr

Hlavnou témou 8. ročníka medzinárodnej konferencie PIAF je Vplyv. Ako sa tvorí, kto dokáže byť vplyvný a aké prostriedky používa. Najlepšie práce, ktoré sa dostali na shortlist, boli dnes zverejnené. Zo slovenských agentúr zabojujú o ocenenie MADE BY VACULIK, Mayer/McCann - Erickson, TRIAD Advertising, Wiktor Leo Burnett a Zaraguza.

Všetky agentúry si odnášajú 70 bodov za každý shortlist do súťaže Agentúra roka, v prípade získania ocenenia si pripíšu 70 bodov za bronz, 100 bodov za striebro, 150 bodov za zlato a 300 bodov za Grand Prix.

Slovenské agentúry zabojujú o ocenenia s týmito ôsmimi prácami:

V kategórii Vytvorenie média získala shortlist práca Periskopy od agentúry Wiktor Leo Burnett pre Správu slovenských jaskýň. Táto práca získala na vlaňajšom Zlatom klinci dvakrát zlato v kategóriách Out of home a Médiá.

TRIAD Advertising získal za prácu 17. november pre klienta O2 Slovakia dva shortlisty - v kategóriách Kreatívne využitie technológií a Zapojenie publika.

Agentúra MADE BY VACULIK sa prebojovala na shortlist v dvoch kategóriách - Bleskový zásah a Kreatívny predaj a jeho podpora - s prácou pre VŠMU Istropolitana Projekt. Za kampaň získala na vlaňajšom klinci päť shortlistov, z ktorých tri premenila na dve striebra a jeden bronz.

Mayer/McCann Erickson zabodoval v rovnakej kategórii s prácou proti nenávisti Ale hejt neskryje.

Zaraguza sa umiestnila na shortliste v kategórii Princíp hry s prácou pre Tatra banku - Karta, ktorá sa nedá kúpiť. Na minuloročnom Zlatom klinci získala práca shortlist, na ocenenie ho však nepremenila.

V kategórii Najlepšia pivná reklama zabodoval Wiktor Leo Burnett so Zlatým bažantom ´73. Úspešná kampaň pozbierala na vlaňajšom Zlatom klinci šesť ocenení a pomohla agentúre k získaniu titulu Agentúra večera.

O víťazoch rozhodne medzinárodná porota vedená Fadiom Yaishom z IMPACT BBDO Dubai. Medzi 11 porotcami z 10 krajín je aj kreatívny riaditeľ nemeckého Heimatu, talianskeho Publicisu, chilskej agentúry Imbrax, alebo ruského BBDO. Českú kreatívu zastupuje Lester Tullet z Kaspen/Jung von Matt, ktorého nominovalo ADC Czech. Slovensko v porote reprezentuje Štefan Andrejco z agentúry Wiktor Leo Burnett.

PIAF sa od ostatných súťaží kreativity odlišuje nielen počtom a typom kategórií, ale aj spôsobom rozhodovania. Porota rozhoduje o prácach vo všetkých kategóriach. Dvojdenná konferencia sa koná v Prahe 23. - 24. mája, víťazi budú vyhlásení na slávnostnom galavečere 24. mája.

Viac o súťaži a programe nájdete na www.piafawards.com.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.