08.06.2017, 12:33

Vytvorili reklamu na eshop, ktorý neexistuje. Vieme, kto je za kampaňou

Priznal sa k nej Mall.

Vytvorili reklamu na eshop, ktorý neexistuje. Vieme, kto je za kampaňou
Zdroj: vrkuuu.sk

Reklamy s nemotornými holubami, ktoré lákajú na web stránku vrkuuu.sk. Tie vidíme v televízii posledný týždeň. Ak ste sa ale chceli dostať na stránku, mali ste smolu.

Na landing page vás privíta trojica holubov, ktoré hovoria o najnovšom eshope. Sľubujú rýchlosť, spoľahlivosť a bohatý výber produktov. Stránka ale neexistuje. Navyše sa najnovší eshop netají tým, že Mall.sk je ich najväčšou konkurenciou. Na svojej úvodnej stránke odvážne píše: „Zatiaľ má Mall navrch, ale my sa nevzdáme“.

Reklamy na eshop doteraz bežali samostatne, až sa k nim na svojom Facebooku prihlásil samotný Mall.sk. Na svojej stránke publikoval video, v ktorom opäť vidíme holubov, z ktorých si ale uťahuje. Post publikoval so slovami: "Máme radi zdravú konkurenciu, ale sme zvedaví, ako sa holubom pod krídla zmestí viac ako 127 000 druhov produktov, ktoré ponúkame."

Po zverejnení videa bolo teda jasné, že projekt vrkuuu.sk a Mall.sk k sebe definitívne patria. Potvrdila to pre nás riaditeľka marketingovej komunikácie Mall.cz Alena Kondášová: „Web Vrkuuu.sk je súčasťou aktuálnej brandovej kampane MALL.sk, na ktorú bude nadväzovať dlhodobá komunikácia značky. Vrkuuu.sk je súčasťou našej novej kampane. Jej úlohou je vzbudiť záujem a zvedavosť.“

Nejde ale o remarketingovú  kampaň, v ktorej návštevníci vrkuuu.sk budú „atakovaní“ reklamami Mall tak, ako naznačovali komentáre od ľudí na Facebooku. Mall takto zahájil svoju najnovšiu kampaň a strategický koncept. V úvodnej fáze priniesli spomínaných holubov, ktorí sú ale v rolí tých, ktorí nevedia ako na otvorenie eshopu. Myslia si, že je to jednoduché, no zistia, že sa mýlia. Pozornosť tak smerovali na fiktívny eshop vrkuuu.sk.

Holuby sa stanú jedným zo spájacích prvkov dlhodobej komunikácie Mall. A pripravenú sú aj ďalšie televízne spoty. Tvorcovia, ktorými sú kreatívci v českej pobočke Zaraguza, tak stavili na zábavné a ľahko zapamätateľné príbehy. Cieľom je vytvoriť chytľavú platformu, kde bude Mall dlhodobo komunikovať. Ako dôsledok očakávajú zvýšenie predaja.

Holuby boli zvolené ako symbol doručenia a zároveň ich tvorcovia považujú za dostatočne originálne. Kampaň je vonku od 25. mája 2017 rovnako na Slovensku i v Česku. Pokračovať bude televíznymi spotmi a sociálnymi médiami.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.