StoryEditor

O2 mení komunikačný koncept. Maňušky si berú dovolenku

13.06.2017, 08:00
Autor:
rmrm
Operátor chce novou komunikáciou prilákať aj dlhoročných zákazníkov konkurencie. Pozrite si ju v predstihu.

Cieľom nového konceptu je podporiť imidž veľkého operátora a dospelej značky a zároveň nepoprieť hodnoty ako otvorenosť a férovosť.

„Máme ambíciu osloviť dlhoročných zákazníkov konkurencie, ktorí O2 vnímali ako značku primárne pre mladých nenáročných ľudí. Chceme im dať vedieť, že sme sa stali operátorom, ktorý dáva zákazníkom doslova „More možností” – či už vďaka našim službám a produktom, alebo rozširujúcej sa LTE sieti,“ vysvetľuje pre Stratégie Lucia Petrášová, Head of Marketing Communication O2. Operátor v tomto roku oslávil desiate výročie a ako dodáva Lucia Petrášová, „Ako firma, aj ako značka sme dospeli. A to by sa malo odzrkadliť aj na našej komunikácii. Preto sme sa rozhodli využiť príležitosť uvedenia nového produktu na vyskúšanie si nového prístupu aj v rámci komunikácie. Snažili sme sa o vytvorenie konceptu, ktorý bude dospelejší ako maňušky, ale zároveň si zachová nadhľad a humor, ktorý bol pre našu komunikáciu za posledné roky príznačný.“

Hlavným hrdinom novej komunikácie, ktorá predstavuje novú predplatenú kartu O2 Voľnosť, je uškatec. Ten bude zákazníkov sprevádzať postupne všetkými ponukami operátora.

„Maňušky odviedli skvelú prácu. Dali nám možnosť nenásilne „challengovať“ trh a konkurenciu. Momentálne je tém na „challengovanie“ trochu menej, tak majú možnosť si oddýchnuť. V prípade potreby však budú čakať v pohotovosti, pripravené zasiahnuť,“ dodáva Lucia Petrášová.

Vizitka Kampane:

Klient: O2 Slovensko

Agentúra: Oliver Agency Central Europe

Creative director: Juraj Bartoš

Art director: Lukáš Karásek, Miro Kozel

Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš

Account manager: Tina Bineva, Saša Fránková

Strategy director: Petra Prekopová

Mediamix: TV, print, OOH, rádio, online, BTL

Timing kampane:​ 15.6. 2017 – september 2017 

O2

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:07