12.07.2017, 20:19

Slovenská značka NEHERA má novú kampaň. Je plná surrealizmu a psychedélie

V spote zakopávajú modelky do zeme.

Slovenská značka NEHERA má novú kampaň. Je plná surrealizmu a psychedélie
Zdroj: Youtube

Pôvodom československá módna značka NEHERA, ktorej dal nový život Ladislav Zdut - šéf agentúry Jandl, opäť prekvapuje. Tentokrát kampaňou. 

Dnes už slovenská značka, ktorú Ladislav Zdut nechal registrovať v roku 2013, píše nový scenár a jej majitelia upozorňujú, že nejde o tú istú značku. Nehera však ožila a dnes okrem luxusnej kolekcie baví aj reklamami. 

Najnovšie agentúra Jandl pripravila spot, v ktorom nechýba kus surrealizmu, miestami až strach. O tom, ako spot vznikal, píše agentúra na svojom internom blogu. Na pomoc si zavolali známeho fotografa Michala Pudelku. 

V jeden a pol minútovom spote predstavuje kolekciu, ktorá je zemitá a nesie v sebe aj slovenský pôvod, čo bolo sympatické aj Pudelkovi. Vo výsledku vidieť zábery, ktoré sú na prvý pohľad nepochopiteľné, ich význam spozorujete až na po niekoľkých pozretiach. Napríklad autori veriazáberu s rebríkom, že sa stane ikonickým, zakopané modelky do polovice tela do pôdy tiež stoja za zmienku.

Na blogu priznávajú, že mali problém vybrať pole, ktoré je hnedej farby v čase, keď všetko prekvitá, vôľ je z Hriňovaje a modelky zakopávali sami.  

Zdroj: blog Jandl

Zdroj: blog Jandl

Zdroj: blog Jandl

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.