11.08.2017, 13:56

Piatkový relax s Máriou Gablikovou: Ak sa nevenuje priateľovi, skúma, ako sa vyrábajú trailery

Piatkový relax s Máriou Gablikovou: Ak sa nevenuje priateľovi, skúma, ako sa vyrábajú trailery
Zdroj: archív M.G.

Obľúbená kniha?
Karel Čapek - Válka s mloky. Čapek má pre mňa dokonalý spôsob písania – nenútené prerozpráva originálny príbeh s dávkou neprvoplánového humoru o absurdite ľudského konania.

Téma, ktorá vás zaujala v poslednom čase?
Ako sa vyrábaju trailery. Stretla som sa so strihačmi a počúvala, ako oni pristupujú k tvorbe trailerov. Zaujalo ma, že strihač potrebuje odstup od filmu, ktorý spracováva. Pozerá ho teda po častiach, dávkovane, aby do príbehu príliš nevpadol. Trailer by údajne nemal robiť režisér, ktorý je do filmu (pochopiteľne) príliš ponorený a vidí v scénach veci, ktoré nemusia diváci odčítať. V Emotion ID pracujeme na automatickom vysekávaní tzv. Power Momentov, čo sú scény, kde diváci reagovali najemotívnejšie a majú pomáhať práve na efektívne vytváranie extraktov z dlhších formátov (trailery, bannery).

Zdroj: archív M.G.

TV program, ktorý sledujete?
Nemám televízor, ale intenzívne sledujem GoT.

Ako trávite čas v piatok večer?
Venujem sa priateľovi.

Kto je pre vás inšpiratívny človek?
Ricky Gervais. Pre tých, ktorí ho nepoznajú, je to britský herec a komik, ktorý si veľmi rád berie na mušku témy, ktorých zosmiešňovanie je tabu, ako náboženstvo, tučnota z prežierania, charita alebo sláva. Kto má rád absurdný humor, odporúčam Out of England 2 – Special 2010.

Reklama, na základe ktorej ste si šli kúpiť výrobok?
Jednoznačne LIDL - tematické týždne.

Reklama, ktorá vás znechutila?
Ďakujeme od Dobrého Anjela. Bohužiaľ :(

Zdroj: archív M.G.

Manažérske pravidlo, ktoré platí vždy?
Dôverovať neznamená veriť, že dotyčný nič nepokazí, ale veriť, ze ak dačo pokazí, tak to dá do poriadku

Čo vás najviac baví na vašej práci?
Podarilo sa mi dostať medzi skupinu šikovných a totálne rôznorodých ľudí, ktorí spolu budujú jeden produkt. Baví ma s týmito ľuďmi budovať nástroj, ktorý je tak na prelome disciplín (psychológia, IT, Ux a marketing).

Čo ste doteraz nepochopili?
Umelé kvety. Naozaj. Prečo to niekto niekam vôbec vešia, vyrába alebo kupuje?

Najlepšia technologická vychytávka, ktorú používate?
Emotion ID software.

Akú aplikáciu používate denne?
Google Chrome

Z čoho máte momentálne strach?
Z ľudí, čo nechcú zaočkovať svoje dieťa.

Čo je pre vás luxus, ktorý si doprajete?
Mať čas nerobiť nič.

Zdroj: archív M.G.

Bez koho si neviete predstaviť život v biznise?
Každý je v práci nahraditeľný.

Obľúbený drink?
Lipový čaj s medom a citrónom.

Najobľúbenejšie jedlo?
Paprikáš so smotanou a haluškami.

Najobľúbenejšia cestovateľská destinácia?
Izrael

Značka, ktorá má podľa vás najlepší imidž?
LEGO.

Za čo nie ste ochotný platiť?
Za lásku.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.