Facebook
StoryEditor

Vydavatelia si po novom môžu na Facebooku označiť správu vlastným logom

26.08.2017, 11:49
Autor:
(pš)(pš)
Čitatelia tak budú môcť identifikovať zdroj informácie.

Facebook prichádza  s novinkou pre mediálne domy. Umožňuje im ich vlastný obsah, ktorý zdieľajú na sociálnej sieti  označiť vlastným logom. Facebook už začal zobrazovať správy s logom najväčších svetových médií, ako je napríklad CNN.Pričom postupne chce túto novinky rozširovať aj na ďalšie spravodajské správy. Užívatelia takto budú môcť rozoznať, aké médium je za zverejnenou správou.

Samotný Facebook odkazuje na vlastný prieskum Pew Research, podľa ktorého ľudia takmer polovica ľudí má problém identifikovať správu s konkrétnym zdrojom informácie, ktorá sa objavila na sociálnej sieti. "Tým, že si vydavatelia budú môcť označiť svoj príspevok vlastným logom, chceme médiám pomôcť budovať si svoju identitu a povedomie o svojej značke, súčasne chceme prispieť k zvýšeniu povedomia čitateľov o zdroji zdieľaného obsahmédiá

u, tak, aby sa sami mohli rozhodnúť čo chcú naozaj čítať a zdieľať," napísal na svoj blog Andrew Anker, produktový manažér z Facebooku.

01 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie 02 - Modified: 2023-07-11 07:45:32 - Feat.: - Title: Twitter: Od spasiteľa socials po rekordéra úpadku 03 - Modified: 2023-03-03 08:35:36 - Feat.: - Title: Cielenie na Facebooku na mladých? Zabudnite, odporúčajú experti digitálnych agentúr. Čo funguje a čo už dávno nie? 04 - Modified: 2022-12-02 15:04:16 - Feat.: - Title: Trendy 2023: Sociálne siete čaká rast videa aj podcastov 05 - Modified: 2022-11-14 08:07:07 - Feat.: - Title: 4 novinky zo 4 sociálnych sietí: Veľká zmena pre administrátorov Facebook stránok
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 04:58