11.09.2017, 09:58

Víkendová sledovanosť: rekordy sa nelámali, viedlo Milujem Slovensko a Let´s dance

Kontroverznú zoznamovaciu šou Take me out diváci odmietli.

Víkendová sledovanosť: rekordy sa nelámali, viedlo Milujem Slovensko a Let´s dance
Zdroj: Markíza

Bol to víkend, kedy verejnoprávna televízia odvysielala premiérové časti súťažno-zábavných programov: Milujem Slovensko a Záhady tela. Markíza odvysielala druhú časť zábavného formátu Let´s dance a JOJ-ka zaradila do sobotného prime-time zoznamovaciu reláciu Take me out. To boli relácie z vlastnej tvorby, ktorými diváci plánovali zaujať divákov. Ako sa im to podarilo?

V piatok, aspoň čo sa týka podielov vo vysielaní v prime-time, sa podelila zväčša o divákov verejnoprávna Jednotka a komerčná JOJ-ka. Kým Jednotka v tejto sezóne spustila prvýkrát premiéru Milujem Slovensko, JOJ-ka vsadila na osvedčenú reláciu Všetko čo mám rád

Milujem Slovensko je relácia, ktorá v čase svojho vysielania, v piatok večer, vždy dokázala zaujať divákov najviac. V jarnej sezóne dokonca divákov zaujali aj reprízy, ktoré sa stali najsledovanejšími nespravodajskými reláciami piatkových prime-timov. Milujem Slovensko svoju povesť nesklamalo ani pri premiére novej časti v tejto sezóne. Relácia sa v piatok stala najsledovanejším nespravodajským programom  v prime-time. V komerčnej skupine 12 - 54 dosiahla premiéra relácie 6,3 percentnú sledovať pri podiele 21,0 percent. I keď, čo sa týka sledovanosti, nedosiahla zatiaľ výkon predchádzajúcej série. Všetko čo mám rád dosiahlo 5,1 percenta ratingov pri podiele 17,2 percenta. 

V sobotu verejnoprávna Jednotka vrátila na obrazovky nové časti relácie Záhady tela, ktorá dosiahla v komerčnej cieľovej skupine 12 - 54  sledovanosť na úrovni 6,1 percenta pri podiele 18,2 percenta. Televízia JOJ dala šancu v prime-time kontroverznej zoznamovacej šou Take me out, ktorú diváci odmietli - dosiahla iba 12,5 percentný podiel na trhu. Víťazom sobotného prime-timu bola nakoniec Markíza, aj keď s katastrofickým americkým filmom San Andreas. Diváci je doručili podiel na úrovni 25,6 percenta.

Nedeľa bola v očakávaní toho, ako sa na trhu udomácni zábavnú šou Let´s dance. Markíza odvysielala jej druhú časť, kde sa už aj vyraďovalo. V porovnaní s prvým dielom minulý týždeň televízia prišla o niekoľko bodov, avšak stále zostala lídrom. Let´s dance dosiahlo rating na úrovni 7,7 percenta pri podiele 27,2 percenta. Konkurenčná JOJ-ka ponúkla divákom napínavý film Na úteku, ktorý dosiahol rating na úrovni 7,2 percenta pri podiele 21,5 percenta. Takto sa, i keď pri nižšej sledovanosti ako minulý týždeň, zopakoval scenár minulého týždňa, keď ženy uprednostnili Markízu a muži, respektíve tí, ktorí majú bližšie k akčným filmom zasa televíziu JOJ.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.