14.09.2017, 09:14

MAFRA Slovakia predstavuje redizajnované Hospodárske noviny, novinky na HNonline a v HNtelevízii

Nové projekty propaguje v kampani s headlinom: Pomáhame si navzájom rozumieť svetu.

MAFRA Slovakia predstavuje redizajnované Hospodárske noviny, novinky na HNonline a v HNtelevízii
Zdroj: Hospodárske noviny

HNonline sa oddnes mení. Spravodajský web vydavateľstva Mafra Slovakia sa stal prehľadnejším, s väčším dôrazom na samotný obsah. Vydavateľstvo redizajnovalo svoju vlajkovú loď a štartuje viacero nových projektov v online.

 „Na HNonline budú mať používatelia oveľa lepší prehľad v aktuálnych správach, ktoré dostanú svoj vlastný priestor priamo pri hlavnom otváracom článku. Výraznejšie oddeľujeme spravodajskú časť od publicisticko–zábavnej. Vznikne tak priestor na vznik jednej z nových platforiem HNview, ktorá bude obsahovať samostatné galérie obrázkov,“ hovorí David Csino, šéf online projektov v Mafre.

 Zaujímavé a pútavé čítanie prinesie HNhistory, nový web zameraný na kľúčové historické udalosti. Zobrazí ich v unikátnom dizajne, populárno-historický projekt bude tvoriť sumár profilov, faktografických textov písaných ľahkým štýlom a vedomostných textov.

 HNscience, ďalší z nových projektov, bude oslovovať vedeckú obec. Populárno-vedecký web je zameraný na nové objavy a zistenia vo svete vedy a ľahkým, zaujímavým štýlom s minimom odborných výrazov má ambíciu popularizovať vedu masovému publiku.

Ak nestíhate čítať dlhé články, prehľad kľúčových udalostí dňa v siedmich vetách nájdete na novom mieste. Projekt 7viet vysvetlí to najdôležitejšie jasne a zrozumiteľne.

 HNfocus je unikátnou novinkou vydavateľstva. Jedinečný projekt vysvetlí dôležité spoločenské témy kompetentne, no zrozumiteľne, veľmi jednoduchým jazykom v užívateľsky príjemnom prostredí s intuitívnym dizajnom. 

Prehľadný, dôveryhodný, zrozumiteľný. Taký je smer, ktorým sa uberá portál HNonline.sk a všetky projekty tomu prispôsobujeme, povedala Marcela Šimková, šéfredaktorka Hospodárskych novín. „Chceme sa výraznejšie orientovať na obsahový rozvoj, prinášať viac kvalitného čítania pre stále väčšiu cieľovú skupinu ľudí,“ dodala.

 Projekty HNfocus, HNscience, HNhistory a 7 viet rozbieha vydavateľstvo 14. septembra. 

Urobili sme malý redizajn tlačených Hospodárskych novín, spojený s redizajnom webu,“ povedal Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ vydavateľstva. „Náš web rozvíjame tak, aby sme naďalej zostávali konkurencieschopní a v nejakej miere aj inovatívni, dodal.

Nová programová štruktúra štartuje aj v HNtelevízii, do ktorej pribudnú programy Bohumilova bublina, Ondrejov svet, v ktorom svetom technológií sprevádza známy odborník Ondrej Macko, či seriál Mojich 5 krokov k úspechu.

V pondelok 18. septembra odštartuje Mafra Slovakia špeciálnu akciu na online predplatné HNkonto pre balíček Gold.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.