12.11.2017, 16:43

Najsledovanejšou televíziou je Markíza. Pozerá ju cez 40 percent divákov

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Median SK za posledný polrok.

Najsledovanejšou televíziou je Markíza. Pozerá ju cez 40 percent divákov
Zdroj: youtube

Najsledovanejšími televíznymi stanicami sú TV Markíza, TV JOJ a Jednotka. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK.

  • Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 80 %
  • Televíziu v druhom a treťom kvartáli 2017 celkovo sledovali takmer štyri milióny divákov

​Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla aj v druhom a treťom kvartáli televízia Markíza so 41 %. Sledovanosť na úrovni 32 % zaznamenala TV JOJ a za ňou sa umiestnila Jednotka s 25 %. Voči predchádzajúcemu prieskumu nenastala zmena v sledovanosti ani v poradí staníc.

Zdroj: MEDIAN SK, MML-TGI, 2.+3./2017

​Celá skupina Markíza (CME Group) so svojimi stanicami Markíza, Doma a Dajto dosiahla v parametri „sledoval(a) včera“ 46% sledovanosť. Televízna skupina JOJ Group so stanicami JOJ, Plus, Wau a RiK dosiahla sledovanosť 33% a Slovenská televízia (RTVS) s kanálmi Jednotka a Dvojka zaznamenala 26%.

Zdroj: MEDIAN SK, MML-TGI, 2.+3./2017

​V rámci poradia jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu je na prvom mieste s 33 % TV Markíza. TV JOJ dosiahla 23 % a za ňou sa so 17 % podielom na trhu umiestnila Jednotka. Ostatné televízie držia 27 % podiel na trhu.

Zdroj: MEDIAN SK, MML-TGI, 2.+3./2017

​Prieskum za druhý a tretí kvartál 2017 bol realizovaný v období od 3. apríla do 17. septembra 2017. Výberový súbor tvorili obyvatelia Slovenska vo veku 14 až 79 rokov. Prieskum bol realizovaný na vzorke 4238 respondentov.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.