StoryEditor

Zadávatelia: výšku rozpočtov na marketingovú komunikáciu v roku 2016 nezmeníme

03.02.2016, 10:54
Veľká väčšina zadávateľov pritom zostáva verná tradičným médiám. (prieskum)

Pozrite si výsledky prieskumu Panel marketérov spoločnosti TNS Slovakia a Stratégií, v rámci ktorého marketéri prezradili, s akým rozpočtom na marketingovú komunikáciu budú pracovať v tomto roku a tiež, aké komunikačné kanály budú preferovať.

Panel Marketérov Powered by TNS Slovakia je panel celkovo 130 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online.

 

 

 

Aký má vaša spoločnosť marketingový budget na rok 2016?
do 50 000 eur20
do 100 000 eur7
do 150 000 eur2
do 300 000 eur5
do 500 000 eur10
500 000 a viac eur34
neviem, nezodpovedám za rozpočet22
Údaje sú v %. 
N=41 
Zdroj: TNS Slovakia, 2016 
  
  
V porovnaní s minulým rokom je váš marketingový rozpočet v roku 2016....?
väčší25
menší16
rovnaký56
neviem3
Údaje sú v %. 
N=32 (respondenti, ktorí zodpovedajú za rozpočet) 
Zdroj: TNS Slovakia, 2016 
  
  
Na aké aktivity použijete svoj marketingový rozpočet?
Online reklama (napr. banery, ppc, seo,...)88
Reklama v tradičných médiách (tv, rozhlas, print, outdoor, kiná)81
Sociálne siete81
Eventy81
PR75
Prieskumy53
Direct marketing47
Iné16
Neviem0
Údaje sú v %. 
N=32 (respondenti, ktorí zodpovedajú za rozpočet) 
Pozn.: Respondenti mali možnosť viacerých odpovedí. 
Zdroj: TNS Slovakia, 2016 

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:34