Počas víkendu (8. - 10. 1 2016) sa v televíziách udialo niekoľko zaujímavých vecí. Prvé prekvapenia prišli už v piatok, keď zábavnej šou Milujem Slovensko televízie RTVS namerali peoplemetre vyššiu sledovanosť v cieľovej skupine 12 - 54 ako seriálu Búrlivé víno televízie Markíza. Šou Milujem Slovensko sa tak stala v prime time najsledovanejšou piatkovou reláciou v cieľovej skupine 12- 54. Pozrelo si ju 254-tisíc divákov a vďaka tomu dosiahla RTVS 7,8% sledovanosť a 20,8% share. Seriál Búrlivé víno videlo v piatok 185-tisíc divákov v cieľovej skupine 12-54 (15,1% share). Búrlivé víno v piatok dokonca tromfla aj reality šou Gizky Oňovej - Svokra, ktorá mala v komerčnej cieľovej skupine share 20,8%.
Ďalšie nečakané čísla priniesli peoplemetre v sobotu a nedeľu, keď sa televízia JOJ stala vďaka svojej hlavnej spravodajskej relácii - Noviny TV JOJ lídrom v spravodajstve v komerčnej skupine 12 - 54. V nedeľu si v tejto cieľovej skupine pozrelo Noviny TV JOJ 377- tisíc divákov. Vďaka nim televízia dosiahla 11,7% sledovanosť a 29,4% share. V cieľovej skupine 12+ si hlavné správy TV JOJ pozrelo 743-tisíc divákov, ktorí dosiahli 15,8 % sledovanosť a 31,6% share. Pre porovnanie v nedeľu dosiahla televízia Markíza pri hlavnom spravodajstve, v cieľovej skupine 12 - 54, 28,3 % share.
Napriek vynikajúcim číslam v spravodajstve TV JOJ si v nedeľu udržala prvenstvo na trhu Televízia Markíza.Vďaka filmu Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama. V cieľovej skupine 12 - 54 si ho pozrelo 328-tisíc divákov - 29,5% share.
V nedeľu štartovala na RTVS aj druhá séria Kolonády. Dosiahla 3,8% sledovanosť a 9,3% share, v cieľovej skupine 12 - 54.
Zdroj: pš