Aj počas leta si komerčné televízie, chcú udržať priazeň divákov. Príkladom je aj tento týždeň. V jeho úvode priniesla na televízne obrazovky televízia Markíza legendárnu súťažnú šou Koleso šťastia, ktorú diváci mohli pozerať už v deväťdesiatych rokoch na vtedajšej STV. Na obrazovky ju zaradila v podvečernom čase. Konkurenčná televízia JOJ v tom čase vysielala zábavnú šou Inkognito. Koleso šťastia televízii Markíza prinieslo na letný čas slušný výsledok - stala sa lídrom na trhu v podvečernom čase s trhovým podielom 25,5 % v komerčnej cieľovej skupine 12 - 54.
Podľa informácií Stratégií trhový podiel Kolesa šťastia neklesol počas prvého týždňa vysielania pod 20,5%. Inkognito televízie JOJ tieto výsledky zďaleka nedosahovalo. Vo štvrtok JOJ-ka vymenila Inkognito za osvedčenú šou Moja mama varí lepšie ako tvoja - celebritná výzva. Podľa informácií Stratégií sa lídrom v access prime time stala lídrom Markíza z trhovým podielom 22,4 % v cieľovej skupine 12 - 54, televízia JOJ - dosiahla 13,9 % - ný podiel na trhu v rovnakej cieľovej skupine.
Stratégie budú sledovať, ako si budú počínať jednotlivé programy v podvečernom čase, pretože ten je dôležitý pre sledovanosť hlavných správ v prime time.